نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

چند افتتاح در یک روز با حضور مسئولین

shohadayeh gomnam

سی‌ام شهریور‌ماه به مناسبت گرامی‌داشت هفته‌ی دفاع مقدس چند طرح با حضور فرماندار و مسئولین ادارات و نهاد‌های شهر افتتاح شد.

ساعت ۹:۳۰ روز شنبه همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی از خانه معلم شماره دو بهره‌برداری شد. خانه معلم شماره ۲، یک واحد از شش واحد مسکونی ساختمان تجاری مسکونی سعادت است که توسط اداره آموزش وپرورش تجهیز و دراختیار فرهنگیان قرار خواهد گرفت.

این مجموعه تجاری مسکونی به همت دو نیک اندیش حاج میر احمد سعادت و حاج میر ابوالحسن سعادت در زمینی به مساحت ۱۰۰۰مترمربع و زیر بنای ۲۲۵۰مترمربع در سه طبقه شامل ۱۲واحد تجاری و ۶ واحد مسکونی و دو واحد زیر زمین در ابتدای بلوار سپاه با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰۰میلیون تومان احداث شد.

افتتاح خیابان شهدای گمنام در ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه از دیگر برنامه‌های مهم این روز بود.

در این روز همچنین مراسم افتتاحیه مسکن مددجویان اداره‌ی بهزیستی در یکی از واحد‌های مسکونی برگزار شد.

بال‌افکن رئیس اداره‌ی بهزیستی طی سخنانی به مواردی از قبیل میزان تسهیلات پرداختی به مددجویان، اعلام تعداد واحد‌های واگذار‌شده مشتمل بر نه واحد خودمالکی و شصت واحد مسکن مهر در حوزه شهری و ۲۶ واحد واگذار شده و ۳۸ واحد در دست ساخت در حوزه مسکن روستایی این اداره اشاره کرد و گفت: «از برنامه‌های آینده این حوزه تاسیس تعاونی مسکن مددجویان بهزیستی است که با پروژه ۶۲ واحدی در دست اجرا است.»

سپس مسئولین شهرستان برای افتتاح بوستان شهر در این پارک جمع شدند و در آخر به دیدار امام جمعه‌ی شهر رفتند.

عکس‌های عبدالرضا افشار از روز سی‌ام شهریور ماه و این چند افتتاح را ببینید:

shohadayeh gomnam

خروج از نسخه موبایل