نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

وعده کلنگ‌زنی گازرسانی به ارد، فداغ و خلیلی در دهه فجر

گریشنا: با انجام مطالعات مقدماتی کلنگ‌زنی پروژه گاز رسانی به دهستان‌های شهرستان گراش در دهه فجر امسال انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه شخصی دکتر جعفرپور (+) مهندس هوشنگ محمدی مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت گاز استان فارس برای بررسی فعالیت‌های صورت گرفته و تصویب برخی مصوبات برای گاز رسانی  با دعوت دکتر جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش به شهرستان‌های حوزه انتخابیه سفر کردند.

جلسه‌ای در فرمانداری شهرستان گراش، با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی و مهنس کریمی فرد فرماندار گراش ، مهندس خندان مدیر گاز گراش و مهندس محمدی و هیأت همراه تشکیل شد. در این جلسه مطالبات و نیازهای شهرستان در زمینه گاز بررسی شد و نهایتا تصمیماتی در خصوص گازرسانی این شهرستان اتخاذ شد.

درباره شهر گراش این جلسه سه مصوبه داشت. قرار شد شبکه‌گذاری حفرات خالی گازکشی مناطق شهر گراش تا اول مهرماه امسال آغاز شود. ۱۰۰۰ انشعاب منازلی که در آن‌ها شبکه احداث شده است نیز باید اجرا شود. در سومین مصوبه تا اول مهرماه باید گاز به شبکه گاز شهرک صنعتی گراش تزریق شود.

درباره دیگر مناطق شهرستان نیز انجام مطالعات برای مسیر انتقال و رفع معارض برای گازرسانی به روستاهای ارد، فداغ و خلیلی  تصویب شود و به گفته سایت دکتر جعفرپور کلنگ زنی این پروژه در دهه فجر انجام می‌شود.

خروج از نسخه موبایل