نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

دومین کمربند لار تکمیل شد

با تکمیل کمربندی شش کیلومتری غربی لار مسافران مسیر شیراز به گراش و اوز بدون عبور از داخل شهر قدیم لار به مسیر خود ادامه می‌دهند.

به گزارش اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مهندس نصر مدیرکل راه وشهرسازی لارستان از پروژه آسفالت کمربندی غربی شهر لار بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت آن قرار گرفت.

مهندس نصر گفت : کمربندی غربی شهر لار یکی از پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری به لارستان است که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر آسفالت فاز یک آن حدفاصل محور لار- جهرم تا بلوار دارالرحمه به پایان رسید وپس از نصب علائم و خط کشی مسیر بازگشایی خواهد شد و عملیات زیرسازی و آسفالت حدفاصل بلوار دارالرحمه به سمت میدان امام رضا (ع) نیز در حال انجام است و از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار می‌باشد.

مهندس نصر افزود: امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک پس از بهره برداری از یک باند این پروژه بانددوم آن را نیز آسفالت کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان عنوان داشت: بهره برداری از این پروژه نقش بسزایی در بهبود ترافیک در ورودی شهر لار از سمت شیراز دارد و مسافرانی که قصد عزیمت به شهر جدید لار، بستک، لامرد، خنج، گراش و اوز را دارند می‌توانند از این مسیر استفاده نمایند.

وی طول این پروژه را ۶ کیلومتر و عرض آن را ۲۷ متر عنوان کرد و افزود حدود ۶ متر جزیره وسط و تعداد ۷ دستگاه پل در این مسیر ساخته شده و ۶۸۰۰ متر مکعب اساس، خاکبرداری از این پروژه ۷۰۰ هزار متر مکعب، حجم خاکریزی ۲۱۲هزار متر مکعب می‌باشد.

خروج از نسخه موبایل