نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

۱۷۰ نوجوان در چهارمین اعتکاف رمضان + گزارش تصویری

Etekaf 13920514 10

گریشنا: ۱۷۰ پسر نوجوان و جوان سه روز از ماه مبارک رمضان را در مسجد صاحب الزمان (عج) به اعتکاف نشستند.

 «اعتکاف جوانان و نوجوانان شهرستان گراش» برنامه‌ی هر ساله‌ای است که به محوریت ستاد اعتکاف گراش و از طرف کانون فرهنگی مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار می‌شود. امسال چهارمین سالی است که این برنامه‌ی معنوی از روز شنبه ۱۲ مردادماه برابر با بیست و پنجم ماه مبارک رمضان آغاز شد و روز دوشنبه ۱۴ مرداد به اتمام رسید.

علی دیباچی، مدیر دفتر هیات امنای مسجد، در گفتگو با خبرنگار گریشنا، ضمن اعلام موضوع اصلی اعتکاف امسال با عنوان «خودشناسی»، خلاصه‌ای از برنامه‌های متنوع اعتکاف را این‌گونه معرفی کرد: «تشکیل حلقه‌های صالحین در سنین و گروه‌های مختلف، تشکیل هیات سینه‌زنی، برگزاری جلسات بحث درباره‌ی مهدویت، جلسات تصحیح نماز و اذان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و اطلاعات عمومی، برگزاری مسابقه‌ی دل‌نوشته‌هایی برای خدا و امام زمان (عج) و در نهایت قرعه‌کشی برای بهترین نوشته‌ها و اهدای هدایای محصولات فرهنگی از اصلی‌ترین برنامه‌های این اعتکاف بودند»

دیباچی حاصل این برنامه را بسیار پربار دانست و گفت: «برای اجرای هر چه بهتر این برنامه از چندی پیش جلسات برگزار می‌شد. قصد اصلی ما این بود که در این برنامه، نوجوانان و جوانان پاکیزه و باایمان شهرمان به عقاید ناب اسلامی و مذهب به‌حقِ شیعه بیشتر آشنا شوند.» دیباچی رضایت سرپرستان برنامه و خانواده‌های شرکت‌کنندگان را نیز در سطح بالایی ارزیابی کرد و افزود: «حاج آقا ناصحی که استاد تربیتی هستند و از قم تشریف آورده بودند و سرپرستی این برنامه را به عهده داشتند، بسیار راضی بودند. خانواده‌های شرکت‌کنندگان هم راضی بودند.» دیباچی از خانواده‌ها و اولیا خواست اگر نظر یا پیشنهادی درباره برنامه اعتکاف دارند، با دفتر هیات امنای مسجد صاحب الزمان در میان بگذارند تا در سال‌ها آینده استفاده شود.

مدیر دفتر هیات امنای مسجد صاحب الزمان (عج) در پایان ضمن تشکر از همکاری و همراهی ادارات و نهادهای مختلف همچون کانون فرهنگی مسجد صاحب الزمان (عج)، اداره اوقاف گراش، اداره تبلیغات اسلامی، مجمع القرآن فاطمیون، و دفتر هواپیمایی خرم در برگزاری این مراسم، از عدم حضور مسئولین شهر در این مراسم نیز اظهار گله‌مندی کرد.

عکس‌های روابط عمومی ستاد اعتکاف را از این مراسم ببینید.

Etekaf 13920514 10
خروج از نسخه موبایل