نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

آخرین سفر جوان کوره‌ای در جاده اوز

 گریشنا: واژگون شدن سمند در جاده اوز باعث مرگ یک جوان ۲۸ ساله اهل کوره شد.

حامد طالبی، ۲۸ ساله، تنها سرنشین این اتوموبیل بوده است که احتمال داده می‌شود به علت سرعت زیاد، نرسیده به فلکه‌ی در حال احداث بالاتر از موسسه آبشار اندیشه از جاده خارج شده باشد. او پس از انتقال به بیمارستان به علت آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه‌ی سر و گردن جان سپرد.

پدر این جوان در گفتگوی خبرنگار گریشنا اظهار کرد: «حامد فقط چهار ماه است که ازدواج کرده است، و فرزندش هم در راه است.» او می‌گوید بدن فرزندش را از بیمارستان تحویل گرفته‌اند و امروز او را به کوره برمی‌گردانند.

به گفته امانی، آتش‌نشانی که به محل حادثه اعزام شده بود، خبر واژگونی یک خودرو در ساعت ۱۲:۱۲ امروز شنبه ۱۲ مرداد توسط کلانتری گراش به آنها اعلام شد. او احتمال می‌دهد حادثه حداقل ده دقیقه پیش از آن رخ داده باشد، چون وقتی ماموران آتش‌نشانی به محل می‌رسند، عابرین و رانندگان تاکسی تلفنی موفق شده بودند مصدوم را از صندلی عقب اتوموبیل خارج کنند. او می‌گوید: «شدت حادثه به حدی بود که راننده به صندلی عقب پرت شده بود، و نیازی به استفاده از وسایل مکانیکی برای خارج کردن او نبود. بیشترین صدمه نیز به سر و گردن او رسیده بود، و فک و بینی او شکسته بود.»

ورودی شهر از سمت اوز، بین شهرک صنعتی و فلکه‌ی ورودی، از نقاط حادثه‌خیز است. چندی پیش نیز یک تصادف در همین منطقه باعث مرگ یک جوان دیگرشده بود.

خروج از نسخه موبایل