نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

برتری تیم شهدای گمنام در مسابقات تنیس روی میز جام پاتلون

ت92

 به گزارش سایت اداره‌ی ورزش و جوانان گراش: دومین دوره مسابقات لیگ تنیس روی میز باشگاه گراش جام پاتلون با قهرمانی تیم شهدای گمنام به کار خود پایان داد.

دومین دوره لیگ تنیس روی میز باشگاه‌های گراش با حضور شش تیم و به مدت سه شب در خانه پینگ‌پنگ بانو حاجیه رضوی گراش برگزار شد که در پایان شهدای گمنام توانست با چهار برد و یک تساوی و با ۱۳ امتیاز مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد، بانک ملت با ۱۲ امتیاز در جای دوم قرار گرفت و ستاره آبی نایب قهرمان دوره قبل، جایگاه سوم را کسب کرد.

 در این دوره از مسابقات لیگ تنیس روی میز گراش، بازیکنان صاحب نام استان و کشور  سینا زارع، عبدالهادی موغلی، محمدمهدی جلیلی، حمیدرضا موغلی، حمید یوسفی، میلاد عباس زوج، ایمان چمن آرا، محمد حسینا، علی کاظمی و مهدی رامیارپور، راکت به دست شدند.

تیم شهدای گمنام با توجه به مقام پنجم دوره اول لیگ در یک کار فرهنگی با مدیریت علیرضا جعفرزادگان این بار با تیم قدرتمندتر در مسابقات حاضر شد و توانست عنوان قهرمانی را بدست آورد، بانک ملت تنها تیم دولتی اما با هزینه شخصی پا به این عرصه گذاشت و با رنج سنی پنج تا پانزده سال توانست به عنوان شگفتی مسابقات انتخاب شود و مقام نایب قهرمانی را کسب کند.

ستاره آبی که در این چند ساله حضوری فعال در لیگ‌های شهرستان، استان و کشور در دو بخش آقایان و بانوان دارد با بازیکن ملی‌پوش خود نتوانست مقامی بهتر از سومی را کسب کند. تاسیسات عظیمی نیز با به خدمت گرفتن بازیکنان برتر استان مقام چهارم را به دست آورد.

شهرستان گراش در کل استان فارس  به عنوان تنها شهرستانی است که لیگ تنیس روی میز دارد و یکی از اتفاقات جالب این دوره از مسابقات حضور تیم آینده سازان با بازیکنان نونهال و تیم داروخانه لطافت با بازیکنان پیشکسوت و قدیمی گراش  بود.

مرتضی موغلی به عنوان سرداور و حسین امانی و فرزاد فتحی داور‌های این مسابقه بودند.

سینا زارع، حمیدرضا موغلی،مهدی یحیایی، علیرضا جعفرزادگان، محمدجواد یحیایی و علی یحیایی با مربی‌گری مهدی یحیایی و سرپرستی علیرضا جعفرزادگان در تیم شهدای گمنام بازی کردند و حمید یوسفی، محمد حسینا، مهدی رام یارپور و علیرضا جعفری با مربی‌گری محمد حسینا و سرپرستی قاسم حسینا بازیکنان تیم بانک ملت بودند. تیم ستاره آبی هم با بازیکنانی چون عبدالهادی موغلی، محمدمهدی جلیلی، عباس خواستار، علی کاظمی و حمیدرضا جعفری در این دوره از مسابقات شرکت کرد و عبدالهادی موغلی مربی و حجت عابدی سرپرستی این تیم را بر‌عهده داشت. در پایان از سوی بوتیک پاتلون و هیات تنیس روی میز شهرستان گراش به مقام اول کاپ قهرمانی،حکم و جوایز نقدی و به تیم‌های دوم و سوم احکام قهرمانی و جوایز نقدی اهداء شد.

   

   

  

خروج از نسخه موبایل