نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

پنج سارق به منزلی دست‌برد زدند

Mask Serqat گریشنا: سارقین در روز روشن به یک خانه مسکونی دست‌برد زدند و طلا و جواهرات و اشیای قیمتی را با خود بردند.

ساعت ۷:۴۰ دقیقه امروز سه‌شنبه ۲۵ تیرماه، منزل ا. ر. واقع در بلوار کوثر، خیابان شهید مطهری، مورد دست‌برد ۵ سارق مسلح به سلاح سرد قرار گرفت. این ۵ نفر با یک اتوموبیل سمند به رنگ نوک‌مدادی از محل گریختند، و تلاش صاحب‌خانه برای تعقیب آنها در جاده اوز به جایی نرسید. گفته می‌شود صاحب‌خانه موفق شده است پلاک سمند را بخواند.

سرهنگ کریمی راد در تماس خبرنگار گریشنا، اظهار داشت که فعلا در مرحله انجام تحقیقات هستیم و نتایج را در آینده نزدیک اعلام خواهیم کرد.

به گفته یکی از همسایگان ا. ر.، این ۵ نفر که در ماشین کمین کرده بودند، بعد از خارج شدن خانم ر. از خانه، با تبر قفل‌ها را می‌شکنند و وارد خانه می‌شوند و هر چه طلاجات و اشیای قیمتی در کمدها بوده را جمع می‌کنند. وقتی خانم ر. چند دقیقه بعد به خانه برمی‌گردد، موقع خروج سارقین از ساختمان با آنها مواجه می‌شود؛ ولی با تهدید چاقو خوردن روبه‌رو می‌شود و به پشت دیوار خانه همسایه فرار می‌کند.

وقتی آقای ر. از واقعه خبردار می‌شود، با پیکان‌بار به تعقیب سارقین می‌پردازد، و در حال گذر از کنار کلانتری با آنجا تماس می‌گیرد و پلیس را در جریان می‌گذارد. اما این تعقیب به سرانجامی نمی‌رسد.

یکی از آشنایان آقای ر. که از طریق همسایگان در جریان سرقت قرار گرفته است می‌گوید: «من با نیروی انتظامی تماس گرفتم، و آنها گفتند که با نیروی انتظامی اوز هماهنگ می‌کنند تا خودرو را متوقف کنند.» اما از نتیجه‌ی این اقدام نیز هنوز خبری در دست نیست.

این دومین سرقتی است که در این ماه در گراش رخ می‌دهد. ۲۳ روز پیش نیز در یک سرقت مسلحانه از طلافروشی درخشان متعلق به آقای فرسوده، ۶۵۰ میلیون تومان طلا به سرقت رفت.

خروج از نسخه موبایل