نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

درخشش جام قهرمانی در دست‌های نونهالان هلال احمر

نونهالان فوتبال هلال‌احمر جام قهرمانی مسابقات فوتبال زیر ۱۴ سال گراش را به دست آوردند.

مسابقات فوتبال نونهالان شهرستان گراش با حضور ده تیم در دو گروه پنج تیمی در ورزشگاه شهدا برگزار شد. در گروه اول تیم‌های اتحاد، ستاره‌آبی، شاهین، شهدا و المپیک  و در گروه دوم تیم‌های گراش‌جوان، هلال‌احمر، پرسپولیس‌نوین، مقاومت و شهیدان حسن‌زاده به رقابت پرداختند.

با پایان بازی‌های مقدماتی از گروه اول اتحاد و ستاره‌آبی و از گروه دوم تیم‌های گراش‌جوان و هلال‌احمر به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه‌های خود به نیمه‌نهایی رفتند.

در نیمه‌نهایی گراش‌جوان سه بر صفر ستاره‌آبی را شکست داد و هلال احمر دو بر یک اتحاد را از پیش رو برداشت. تا دو تیم هلال‌احمر و گراش جوان یک بار دیگر در فینال به یکدیگر برسند. در دیدار رده‌بندی اتحاد بانتیجه شش بر صفر ستاره آبی را شکست داد و به مقام سوم رسید. اسدالله عالی‌پور از تیم اتحاد نیز آقای گل این رقابت‌ها شد.

دیدار فینال پنجشنبه ۱۳تیرماه با حضور جمع زیادی از علاقه‌مندان فوتبال برگزار شد. هلال‌احمر در بازی فینال با گل‌های کامیاب، محمدی و دو گل انصاری با نتیجه چهار بر صفر گراش‌جوان را شکست داد. محمدعلی کرباسی بهترین بازیکن این بازی شناخته شد و از طرف فروشگاه ۹۰ جایزه‌ای را دریافت کرد. علی داوری‌فرد به همراه علی آشفته داوران بازی فینال بودند و عبدالمهدی مهروری نماینده هیات فوتبال در این بازی بود.

امیداکبری، محمد شمسی، ابراهیم کامیاب، محسن محمدی، مهران آتش‌فشان، علی انصاری، علی محمدنژاد، مهدی مهیایی، علی نام‌آور، محمدعلی کرباسی، امیرحسین رحمانیان، امیرحسین مالدار، ایمان محمدزاده، محمدمهدی جوانی، علی رییسیان، علیرضا حسین‌شیری بازیکنان تیم قهرمان بودند. محمد جواد آذربادگان، نادر بختیار، مهدی چوبین و احمدرضا محمودی تیم هلال احمر را برای رسیدن به قهرمانی هدایت می‌کردند.

خروج از نسخه موبایل