نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

به نظر شما کدام جوان را باید برگزید؟

گریشنا: به نظر شما کدام جوان را باید برگزید و چرا؟ آیا در رشته های مختلف افراد دیگری را مد نظر دارید؟ لطفاً نام آن جوانان را یادآوری کنید.

همه ساله در روز تولد حضرت علی اکبر(ع) جشنواره های استانی  با هدف شناسایی و تقویت استعداد‌های جوانان برتر برگزار می شود که بعضی از معیار‌ها ی آن شامل اعتقاد به اسلام، داشتن تراز‌های انقلاب اسلامی، کسب عنوان‌های برتر علمی است.

 به طور جزئی جوانان در رشته‌هایی همچون جوان و قرآن، جوان و فعالیت‌های اعتقادی و دینی، جوان کارآفرین، فیلم‌ساز جوان، جوان و موسیقی، جوان و هنر‌های نمایشی، جوان و رسانه، جوان و هنر‌های تجسمی، کشاورز روستایی جوان، جوان و توانایی‌های خاص، طلبه جوان، مبتکر و مخترع جوان، جوان و علم و فناوری، جوان و ادبیات، ورزشکار جوان، جوان و فعالیت‌های اجتماعی، مربی ورزشی جوان، بسیجی جوان، امدادگر جوان، دانشجوی برتر جوان، سفیر فرهنگی جوان می توانند برگزیده باشند.

  در گراش شاید این اولین تجربه باشد که از میان فعالان دینی، ورزشی، فرهنگی، ادبی و مطبوعاتی جوانانی برگزیده شده اند و از تلاش های آنان تجلیل شده است. در انتخاب این جوانان بی شک مشورت هایی با نهادهای مختلف انجام شده است و نتیجه آن بوده است که چند روز پیش اعلام شد و این جوانان برگزیده شدند:

راحله بهادر (نویسنده)، نفیسه مهیایی (نخبه)، عارفه متین (شاعر)، حبیبه بخشی (هنرمند)،  فاطمه یوسفی (فعال فرهنگی)، مرضیه فعلی (ورزشکار)، مجتبی فردفانی (قاری قرآن)، حمیدرضا موغلی (ورزشکار)، نادر بختیار (ورزشکار) و احمدرضا خودکامه به عنوان خبرنگار جوان خبرگزاری فارس

ضمن تبریک به همه ی این جوانان، گریشنا از شما می خواهد معیارهای خودتان را برای جوان برتر بیان کنید.

به نظر شما کدام جوان را باید برگزید و چرا؟ آیا در رشته های مختلف افراد دیگری را مد نظر دارید؟ لطفاً نام آن جوانان را یادآوری کنید.

 

محسن س: نمیخوام اسم بیارم، البته فرد خاصی هم مدنظرم نیست، اما با احترام به همه این عزیزان باید کفت: عناوین کلی فعال فرهنگی یا نویسنده بودن برای برتر شناختن افرادی درگراش با توجه به تعداد نسبتا بالای جوانان نخبه علمی، ورزشی، فرهنکی و … معیار مناسبی نیست. من با نظر دلسوز جوانان تا حدودی موافقم(البته نسبت به برخی از این ١٠نفر و نه همه اونا). در مورد اقای خودکامه هم باید گفت، صرف جمع اوری و ارسال خبر از گراش و ارسال اون به رسانه ها شایسته تقدیره و باید از ایشون قدردانی کرد. اما اینکه این اقدامات میتونه یک برتری نسبت به سایر نخبگان گراش باشه یا نه، باید اونو با معیارهای انتخاب کنندگان این جوانان سنجید.

دانشجو: قصد جسارت به دوستان ندارم، ولی فکر کنم یه کم دیدمون بازتر باشه بهتره، اینقد تنگ نظر نباشیم!

همین که مسئولین به فکر افتادن یه همچین برنامه ای رو برگزار کنن خودش جای خوشحالی و امیدواری داره، و ازشون ممنونیم. حالا اینکه کی انتخاب شده و مبنای انتخابش چی بوده در درجه دومه!

البته اونایی که انتخاب شدن هم کم آدمایی نبودن، اغلبشون که من خبر دارم واقعه نمونه بودن.

ضمنا در متن خبر هم گفته شده که این جوانان به نمایندگی از همه جوانان شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتن.
(کرمی گفت:« فعالین و استعداد‌های جوان زیادی در شهرستان وجود دارد که در این جلسه جای خالی آن‌ها احساس می‌شود اما تقدیر از منتخبین حاضر در جلسه تنها به نمایندگی از جوانان فعال شهرستان است.»)

مرتضی موغلی: آقای خودکامه عزیز و دوست داشتنی یکی از بهترین و برترین خبرنگار و جوان حال حاضر گراش می باشند و در خبرگزاری فارس فعالیت می کنند.

اگر کسی هم به ازای کاری که انجام می دهد حق و الزحمه می گیرد به نظر شما نباید جوان برتر باشد؟

مرتضی موغلی: از این ده نفر انتخاب شده کدام یک در فرمانداری می باشند?

محمد خواجه‌پور : همیشه از احمدرضا خودکامه با توجه به سن‌اش در حوزه کاری خبرنگاری به عنوان یکی از جوان‌های موفق و برتر نام می‌بریم.

خوب این که یک نفر برای کارش حقوق ناچیزی بگیرد تضادی با این ندارد که جوان موفق و نمونه‌ای است.

ناشناس : اینا کسایی هستن که قبلا یه امتیازاتی آوردن.خب آدمای دیگه ای هم بودن اما…. مثلا چه کسایی رو مد نظرتونه؟

احمدرضا خودکامه : آقای گراشی! احمدرضا خودکامه چقدر بابت ارسال خبر به صداو سیما، ارسال خبر به خبرگزاری فارس و سایت خبری رویدادشهر دریافت میکنه؟

یه جوری نوشتید کسی نفهمه فکر میکنه ماهی یه میلیون حقوق میگیرم
خواهش میکنم اگه از چیزی اطلاع ندارید خرافه پراکنی نکنید….
متاسفم برای این طرز تفکر…!

محسن‎ س ‎: معیار انتخاب این افراد چی بوده؟ اکثرشون برتری خاصی نسبت به سایر جوانان گراش ندارن.

دلسوز جوانان : این انتخاب ها یک کمی رنگینه چون فقط تعدادی افراد خاص که جز یک طیف و گروه هستند انتخاب شدند، افراد نخبه زیادی داریم که هم مدارج و هم مدارک زیادی برای نخبه بودن دارن، اکثر اینها افرادی هستن که همیشه تو فرمانداری هستن و هیچ برتری نسبت به دیگران ندارن…

گراشی: احمد رضا خودکامه بابت فرستادن خبر داره هزینه دریافت میکنه ولی من هرچی داره فکر میکنم جوان برتر نیست چون برتری خاصی نداره !!!

میتونین معیارهای انتخاب افراد رو بگین؟؟؟

مجتبی اسدی: در این لیست جای محمدعلی دلاوران به عنوان نخبه علمی و فنی گراش خالیه .

خروج از نسخه موبایل