نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

۳۴۸ نفر کنکور دادند/ ۴۸ نفر غیبت کردند

۳۴۸ نفر روز‌های هفتم، هشتم و نهم تیر ماه برای آزمون سراسری سال ۱۳۹۲ به حوزه‌های امتحانی شهرستان گراش رفتند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش گراش امسال ۳۹۶ داوطلب در شهرستان گراش ثبت‌نام کرده بودند که با غیبت ۴۸ نفر آمار حاضرین در جلسات کنکور به ۳۴۸ نفر رسید. ۶۵ درصد داوطلبان کنکور را دختران و ۳۵ درصد را پسرات تشکیل می‌دادند.

به گزارش خبرنگار گریشنا پنج‌شنبه صبح ۵۸ صندلی برای داوطلبان رشته ریاضی در حسینیه ابوالفصل آماده شده بود. بر خلاف سایر رشته‌ها داوطلبان پسر با  ۳۶ نفر نسبت به داوطلبان دختر با ۲۱ نفر در این رشته حضور بیشتری داشتند اما در رشته‌ی هنر تنها ۹ نفر از داوطلبان دختر بعد از ظهر پنچ‌شنبه هفتم تیر‌ماه شانس خود را برای ورود به دانشگاه سنجیدند.

پر‌تعداد‌ترین شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری سال ۹۲ با ۲۱۷ نفر شرکت‌کننده مربوط می‌شود به رشته‌ی تجربی که در دو حوزه‌ برگزار شد، ۷۴ نفر داوطلب پسر در  سالن دبیرستان کوثر و ۱۴۳ داوطلب دختر در حسینیه‌ی ابوالفضل در این ماراتن بزرگ و سراسری شرکت کردند.

۲۵ نفر از دختران و ۵ نفر از پسران داوطلب حضور در آزمون سراسری در رشته زبان بودند، این آزمون جمعه بعد از ظهر در حسینیه‌ی ابوالفضل برگزار شد.

داوطلبان رشته‌ی انسانی شنبه نهم تیر‌ماه، در آخرین روز از برگزاری آزمون در حسینیه‌ی ابوالفضل(ع) جمع شدند. هشتاد و یک نفر تعداد کل دواطلبان در رشته‌ی انسانی بود که ۵۷ نفر از آن‌ها دختر و ۲۴ نفر پسر بودند.

خروج از نسخه موبایل