نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

سرقت مسلحانه ۶۵۰ میلیونی از طلافروشی درخشان+ عکس

حدود ساعت ۱۷ و ربع امروز سارقین مسلح از طلافروشی درخشان در کنار گراش سنتر سرقت کردند.

سرهنگ دوم کریمی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان گراش توضیحات در مورد نحوه سرقت را به تکمیل تحقیقات در این مورد موکول کرد. حاج محمود فرسوده مالک طلافروشی درخشان است و در نزدیکی این طلافروشی، دو طلافروشی دیگر نیز وجود دارد. این طلافروشی در یکی از مراکز شلوغ و تجاری شهر گراش قرار دارد.

به گفته شاهدان عینی خودرو پژو نقره‌ای رنگ بدون پلاک روبه‌روی طلافروشی درخشان توقف می‌کند و دو تن از سارقین مسلح به اسلحه ژ-۳ وارد طلافروشی می‌شوند. سارقین لحظه‌های نخستین باز شدن طلافروشی را برای سرقت انتخاب کرده‌اند. در این سرقت به کسی آسیب نرسیده است اما حاضرین در محل صدای دو گلوله را شنیده‌اند که به صورت هوایی شلیک شده است.

به گفته یکی از نزدیکان مالک طلافروشی برآورد می‌شود که سارقین نزدیک ۵ کیلو طلا را به سرقت برده‌اند. اگر هر کیلو طلا معادل ۱۳۰ میلیون تومان باشد سرقت طلافروشی درخشان ۶۵۰ میلیون تومان طلا را به سرقت برده‌اند.

محل سرقت حدود ۳۰۰ متر با فرماندهی انتظامی شهرستان گراش فاصله دارد. یکی از کسانی که در محل حادثه حضور دارد از این مساله و نحوه عمل سارقین اظهار تعجب می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد چند نفر از حاضرین در محل و عابرین با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته‌اند. سرهنگ کریمی گفته‌های مربوط عدم آشنایی اپراتور ۱۱۰ با محل را تکذیب می‌کند و می‌گوید: فرد پاسخگو در ۱۱۰ از نیروهای گشت کلانتری بوده است و با شهر گراش آشنایی کامل دارد. همچنین نیروهای گشت به سرعت در محل حاضر شده‌اند. اما  سارقین کارشان تنها یک دقیقه و نیم طول کشیده است و تا زمان حضور مامورین، سارقین از محل متواری شده بودند.

دی‌ماه سال گذشته نیز سرقت‌های مشابه‌ای در شهر اوز و چند شهر دیگر از طلافروشی‌های انجام شد که سارقین به دام افتادند. (+)

 

خروج از نسخه موبایل