نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

پراکنش نامزدهای شورای شهر گراش

 گریشنا: خیابان دانشگاه باید خصوصیت «پرورشی» منحصربه‌فردی داشته باشد؛ چون پنج تن از نامزدهای مطرح انتخابات شورای چهارم در این خیابان ساکن هستند، و یکی از آنها تا نمایندگی مجلس هم پیش رفته است. خلاصه اگر می‌خواهید برای خودتان – یا حتی فرزندان‌تان –  دستِ کم نامزدی شورا را تضمین کنید، اولین کارتان این است که در خیابان دانشگاه ساکن شوید.

البته خیابان شهدای بیدله هم به مقدار کافی این خصوصیت را دارد، چون از آنجا هم سه نفر نامزد شده‌اند.

و البته همه می‌دانند محله‌ی پاقلعه، بافت فرسوده‌ی گراش است و ساکنان آنجا مشکلات زیادی دارند و یکی از برنامه‌های اعضای شورای آینده، توجه به این محله است؛ اما نکته اینجاست که هیچ‌کدام از نامزدهای امسال ساکن این محله نیستند. فقط عباس خواستار جایی نزدیک به پاقلعه سکونت دارد.

نکته‌ی جالب دیگر این که از محله‌ی پرجمعیتی چون فخرآباد، یا حد فاصل بین آبیاری و درمانگاه، امسال هیچ کسی نامزد نشده است؛ و در عوض، از محله‌ی بین خیابان‌های کریمیان و بسیج، شش نفر کاندیدا شده‌اند.

تمرکز محل سکونت نامزدها در مرکز شهر نیز قابل توجه است. تنها سه تن از آنها خارج از این محدوده تمرکزی ساکن هستند؛ دو تن از آنها در دو ورودی شهر اجاره‌نشین‌اند، و یکی از آنها ساکن مسکن مهر است.

و به غیر از این مورد مسکن مهر، از شهرک‌های تازه‌ساخت دیگر هم مثل شهرک‌های فرهنگیان، ایمان و فاز دو شهید بهشتی، کسی نامزد نشده است.

نقاط قرمز رنگ در اینفوگرافی زیر، محل‌های تقریبی سکونت نامزدهای شورای چهارم را نشان می‌دهد.

 

خروج از نسخه موبایل