نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

«پلان آخر» : نمایی از زندگی شهید مدافع حرم در گراش

هفت‌برکه: گروه پاییز نمایش «پلان آخر» روایتی از زندگی و شهادت مجید قربانخانی را سه شب در سینما فرهنگ گراش به روی صحنه برد.

به گزارش هفت‌برکه نمایش پلان آخر کاری از گروه پاییز زندگی شهید مدافع حرم مجید قربانخانی را روایت می‌کند. این نمایش در زمان ۳۰ دقیقه‌ای در یک صحنه، بازگشت پیکر شهید به خانه‌اش را نشان می‌دهد.

گروه این نمایش را با حمایت دومین کنگره ملی شهدای فارس از ۱۶ تا ۱۸ مهرماه اجرا کرد و هر شب یکی از خانواده شهدا مهمان این برنامه بودند و از آنان تقدیر شد. شب اول خانواده شهید حسن خواجه‌پور از شهدای منا از گراش، شب دوم خانواده شهید مدافع حرم مجید قربانخانی از تهران و در شب پایانی خانواده شهید مریم رحیمی از شهدای مدافع سلامت شیراز به این جمع اضافه شدند.

با استقبال شایسته مردم در هر سه شب ظرفیت سالن سینما تکمیل شد و روایتگری عارف بابا احمدی نیز بخش تکمیلی این نمایش انقلابی بود.

مجید فرجی در گفتگو با رسانه برهان گفت: این نمایش فاخر بعد از ۲ سال تلاش و کوشش به مدت ۳ شب  به روی صحنه رفت. نمایش پلان آخر در راستای دومین کنگره ملی ۱۵۰۰۰ شهید فارس به صحنه اجرا درآمد و در شب اختتامیه با حضور مسئول انجمن راویان فارس ، تابلو هوشمند شهید والامقام مجید قربانخانی از طرف ستاد کنگره ملی شهدای فارس رونمایی و به خانواده ایشان تقدیم گردید.

عکس‌های سهیلا نوروزپور‌ از اجرای شب اول و عکس‌های مجید افشار از اجرای شب دوم را در هفت‌برکه ببینید:

عکس‌های مجید افشار از شب دوم:

namayesh pelan akhar 5 1
خروج از نسخه موبایل