نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

ستاد شیفتگان خدمت: به دنبال محله‌گرایی نیستیم

Shiftegane Khedmat ستاد ائتلاف هفت‌نفره‌ی «شیفتگان خدمت» با انتشار اطلاعیه‌ای، چگونگی تشکیل این ستاد را توضیح داده است تا حمایت‌های مردمی از این ستاد را یادآوری کند و همچنین شبهه‌ی تفرقه و محله‌گرایی را از خود رفع کند. این ستاد برای رفع چنین شبهاتی، دلیل آورده است که از علی‌اصغر حسنی، عبدالرضا هرمزی و محمد کریمیان نیز برای شرکت در ائتلاف دعوت شده است، ولی آنها حاضر به عضویت در ائتلاف نشده‌اند. در انتها نیز اعضای این ائتلاف در پیشگاه ذات حق تعالی و مردم شریف عهد بسته‌اند که در صورت راه‌یابی به شورای اسلامی شهر، حقوق آحاد شهروندان و توسعه متوازن و همه جانبه شهر را رعایت کنند.

متن کامل اطلاعیه بدین شرح است:

باسمه تعالی

     اطلاعیه                                اطلاعیه

  سلام خداوند بر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که اسلام را از کنج عبادت‌گاه‌های شخصی نجات داد و به صحنه زندگی فردی و اجتماعی امت اسلام آورد و بر اساس اندیشه سیاسی-الهی خود نظامی را بنیان نهاد که مردم‌سالاری دینی و حضور اقشار مختلف آن در عرصه تصمیم‌گیری سیاسی –اجتماعی یکی از دست‌آوردهای آن بود. حضور مردم در سرنوشت خودشان و در صحنه‌های انتخابات بخصوص انتخابات شورای اسلامی شهر یکی از  نشانه‌های تبلور اندیشه اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی ایران بوده و هست.  علیهذا ما اعضای «ائتلاف شیفتگان خدمت» در راستای تنویر افکار عمومی و توضیح چگونگی شکل‌گیری این ائتلاف نکاتی چند خدمت مردم شریف گراش اعلام می‌داریم:

 ۱-   این ائتلاف به پیشنهاد جمعی از دوستان، حمایت هیات امنای مساجد و نمازگزاران، تشکل‌های مذهب، ورزشی و فرهنگی سطح شهر که نام و مهر آنان منتشر شده است شکل گرفت و هدفی جز خدمت و پیشبرد اهداف متعالی شهر ندارد و معتقد هستیم که یک تشکل منسجم، بیشتر و بهتر می‌تواند منشاء خدمت باشد.

 ۲-   در گزینش افراد سعی شد تا از همه سلایق و تخصص‌ها از نقاط مختلف شهر درخواست مشارکت شود تا خدای ناکرده بوی تفرقه و محله‌گرایی از این ائتلاف به مشام جامعه نرسد، اما علی‌رغم تلاش و گفتگو با افرادی همچون آقایان: حسنی، هرمزی و کریمیان حاضر به عضویت در این ائتلاف نشدند.

 بدیهی است که هر تعداد از اعضای این ائتلاف به شورای اسلامی شهر راه یابند، در پیشگاه ذات حق تعالی و شما مردم شریف ملزم به رعایت حقوق آحاد شهروندان و توسعه متوازن و همه جانبه شهرمان «گراش» باشند.

 ستاد ائتلاف شیفتگان خدمت

خروج از نسخه موبایل