نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

والیبالیست‌های اوز با جام از گراش رفتند

هفت‌برکه: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی، از ۱۱ تا ۱۳ مهر ۱۴۰۳ یک دوره مسابقه والیبال با حضور ۸ تیم منطقه در سالن محبی شهرستان گراش انجام شد. تیم والیبال لیان اوز فاتح این دوره از مسابقات شد.

team leyan ewaz 18
تیم‌های شرکت کننده در این دوره لیان اوز، رکورد فداغ، حاتم گراش، آرت ارد، استقامت گراش، صعود لارستان، هدف گراش و فاطمیه گراش بودند. این مسابقات در در ۴ گروه ۴ تیمی در سالن ۳۰۰۰ نفری محبی گراش طی سه روز برگزار شد و مرجان شهبازی مسئولیت برگزاری این مسابقات را به عهده داشت.

از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند. از گروه ۱ تیم های آرُت آرد و لیان اوز و از گروه ۲ تیم های استقامت و فاطمیه صعود کردند. در مرحله نیمه نهایی استقامت گراش تیم آرُت ارد را شکست داد و راهی فینال شد و در دیگر دیدار تیم لیان اوز تیم فاطمیه را شکست داد و به فینال راه پیدا کرد. در بازی رده بندی تیم آرت تیم فاطمیه را شکست داد و سوم شد و در دیدار فینال تیم لیان اوز در یک بازی نزدیک تیم استقامت گراش را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

تیم لیان اوز به مربیگری مینا مرادی و بازیکنان خیرالنسا خادم، صفورا هرمى، مهدیس رفعت، حدیث نجاتى، هستى ملک‌پور، ستاره عزیزى، شادى شهریارى، فاطمه غربى، حوریا کمالى، رمیصا زمانى، آوا زمانى، مائده بشیرى‌نژاد، سمیه صالحى و تینا فدایى در این مسابقات حضور یافته بود.

آئین اختتامیه با حضور افشار رییس اداره ورزش و جوانان، رضایی، بصیری، غیبی، آذری به ترتیب رییس و دبیر و نائب رئیس و کارشناس امور بانوان اداره و افشار از خیرین و بزرگان ورزش بانوان آغاز شد و نفرات و تیم های برتر مسابقات معرفی شدند.

برترین‌های این مسابقات نیز به شرح زیر معرفی شدند: بهترین دریافت قدرتی، فهیمه شهبازی از تیم آرت ارد؛ بهترین مدافع هنگامه ملکی ازتیم استقامت گراش؛ بهترین لیبرو زهرا شیخی ازتیم آرت ارد؛ بهترین سرویس زن فاطمه جعفری ازتیم فاطمیه؛ بهترین پاسور خیرالنسا خادم از تیم لیان اوز.

تصاویر مجید افشار از اختتامیه‌ی این مسابقات ببینید:

 

خروج از نسخه موبایل