نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

هنرنمایی نوازندگان جوان در اولین جشنواره پایان فصل

هفت‌برکه: هنرجویان آموزشگاه موسیقی رایگان در جشنواره پایان فصل تابستان برای خانواده‌هایشان هنرنمایی کردند.

به گزارش راضیه غلامی، روز پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ گروه‌های هنرجویی آموزشگاه موسیقی استاد رایگان در اولین جشنواره پایان فصل در فرهنگسرای آبشار اندیشه گراش به هنرنمایی پرداختند. این آموزشگاه در نظر دارد جشنواره پایان فصل را با رویکرد آشنایی هنرجویان با صحنه و اصول اجرای زنده، و همچنین آشنایی والدین با روند یادگیری و اطلاع از پیشرفت فرزندانشان، در فصل‌های مختلف برگزار کند.

اولین دوره این جشنواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش، فرهنگسرای آبشار اندیشه و انجمن موسیقی گراش، و با حضور خانواده هنرجویان و جمعی از اساتید آموزشگاه در سالن اجتماعات آبشار برگزار شد‌. در این جشنواره خانودگی، گروه‌های هنرجوییِ مهسا ربیعی‌نژاد، آریا جعفرزاده و رویا مبشری به روی صحنه رفتند.

در ابتدای جشنواره، هنرآموزان پیانوی رویا مبشری در رده سنی ۶ تا ۱۲ سال با ده اجرا، قطعات چک چک بارون، شب، سلطان قلب‌ها، گل گندم، بهار دلنشین، پیانیست خوشحال، گربه بازیگوش، گل و تکرگ، خوشحال و شاد و خندانم، و کلمنتی را نواختند. سپس گروه هندپن‌نوازان نیروا به سرپرستی آریا جعفرزاده در رده سنی بزرگسال در قالب گروه‌نوازی و سولونوازی ۶ قطعه اجرا کردند. در پایان، گروه ده‌نفره‌ی مهسا ربیعی‌نژاد در رده سنی کودک با ساز پیانو، فلوت، طبلک، بلز، شیکر و چوبک و زایلوفون، به اجرای ۳ قطعه مجنون نبودم، مرغ سبز زیبا و نوایی پرداختند.

خروج از نسخه موبایل