نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

مشکلات ورزش زنان گراش روی میز معاون امور بانوان اداره کل

هفت‌برکه: جلسه چهارساعته رؤسا و نواب رئیس هیات‌های ورزشی گراش با حضور دکتر خواست‌خدایی معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، روز دوشنبه ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۳ این جلسه که قرار بود ساعت ۱۷ برگزار شود، با یک ساعت تاخیر ساعت ۱۸ برگزار شد. این جلسه که بر اساس بازدیدهای دوره‌ای امور بانوان به صورت منظم در سراسر استان برگزار می شود با حضور دکتر خواست‌خدایی، معاون امور بانوان اداره کل، و صدرایی، کارشناس این حوزه، برگزار شد.

در ابتدای جلسه محسن افشار، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، ضمن خیر مقدم به مهمانان گرامی از حضور آنها ابراز خوشحالی کرد و به ارائه گزارش مختصری از عملکرد بانوان ورزشکار این اداره پرداخت. افشار در ابتدا گفت: «گراش یک شهر ورزشی است و ۴۰ هیأت ورزشی دارد که حدودا ۳۳ هیأت آن فعال است و بانوان توانمندی دارد که پای ثابت اکثر فعالیت‌ها هستند و این وحدت و همدلی باعث پیشرفت بیشتر ورزش ما شده است.»

رییس اداره ورزش و جوانان در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «حق بانوان توانمند و ورزشکار گراش این نیست که این همه مقام و افتخار کسب کنند، و در تمام رویدادهای فرهنگی- ورزشی و ملی-مذهبی حضور چشمگیر و فعال داشته باشند و چهره شاخص تمام مناسبت‌ها باشند اما کمترین حمایت از آنها نمی شود. به عنوان مثال سالن‌هایی که دختران و بانوان در آن ورزش می کنند سیستم سرمایش و گرمایش ندارد و این موضوع به یک چالش و معضل اساسی تبدیل شده که هیچ کس برایش مهم نیست و این نکته روز به روز باعث دلسردی جامعه ورزش می شود.»

افشار در ادامه افزود: «تفاهم‌نامه احداث سالن اختصاصی بانوان و تکمیل پروژه مجموعه محبی امضا شده است و ان شا الله در آینده نزدیک این دو پروژه شروع به کار خواهد کرد و همچنین پیست اختصاصی اسکیت در هفته تربیت بدنی و ورزش در مجموعه شهدا که به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری و حمایت خیرین تکمیل شده است افتتاح خواهد شد تا بانوان توانمند و دختران با استعداد این شهر از آن بتوانند استفاده کنند.»

او در مورد وضعیت اداری اداره نیز گفت: «با پیگیری‌های انجام شده، خانم سحر آذری به عنوان نیروی رسمی به کادر اداره اضافه شد. همچنین با توجه به استعفای چندین باره آقای احمد اسکندری، خانم نسرین پیل‌تن به عنوان مسئول نمایندگی بخش ارد معرفی شد.»

سپس دکتر خواست‌خدایی به بیان و ارائه برنامه‌های راهبردی خود در سه حوزه قهرمانی، همگانی و روستایی عشایری پرداخت و در خلال صحبت‌ها به پتانسیل و توانایی ورزش بخصوص بانوان گراش اشاره کرد و گفت: «می‌توان در کنار هم و با تلاش و برنامه‌ریزی ورزش را به قله‌ها نزدیک کرد.»

در پایان جلسه نیز رؤسا و نواب رئیس هیات‌های ورزشی به ارائه افتخارات و عملکرد هیأت‌های خود پرداختند. پایان‌بخش جلسه عکس یادگاری بود.

 

خروج از نسخه موبایل