نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

سنگ‌شکن برون اندامی کلیه: خدمت جدید خیرین و بیمارستان گراش

هفت‌برکه : بزودی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مولی الموحدین علی(ع) گراش به «دستگاه پیشرفته سنگ‌شکن برون اندامی» مجهز می‌شود.

دکتر مهدی محسن‌ زاده رییس علوم پزشکی گراش در گفتگو با وبدا گراش گفت:  «دستگاه پیشرفته سنگ‌شکن برون اندامی» ۷ شهریور ۱۴۰۳ به گراش رسید و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مولی الموحدین علی (ع) گراش بزودی به این دستگاه مجهز می شود.

«دستگاه سنگ شکن برون اندامی» به همت بانی خیر جناب اقای حاج علی بابا عسکری و مشارکت وزارت بهداشت (۷۰ درصد خیّر گراشی و ۳۰ درصد وزارت بهداشت) خریداری شد و به زودی در طبقه همکف کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مولی‌الموحدین گراش نصب خواهد شد.

با توجه به نیاز منطقه، با نصب این دستگاه در کلینیک مولی الموحدین علی (ع) گراش ، بیمارانی که مشکل سنگ کلیه دارند بدون نیاز به عمل جراحی و اتاق عمل، مشکل آنان رفع خواهد شد.

مجتبی راستی نماینده‌ی خیّر درباره خرید این دستگاه گفت: این دستگاه به قیمت ۱۶ میلیارد تومان خریداری شده است که حدود ۱۱ میلیارد و ‌پانصد میلیون تومان توسط جناب اقای حاج علی‌بابا عسکری تامین شد و بقیه مبلغ نیز وزارت بهداشت متقبّل شده است.

با توجه مراجعه زیاد بیماران کلیوی منطقه به بیمارستان گراش، لزوم تهیه یک دستگاه سنگ‌شکن پیشرفته، برای گراش ضروری به نظر رسید و با همت بلند حاج علی بابا عسکری این امر به نتیجه رسید.

این دستگاه ساخت شرکت اشتورز کشور سوئیس است و از جدیدترین و به‌روزترین دستگاه‌های سنگ شکن برون اندامی دنیاست.

خروج از نسخه موبایل