نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

بی‌برقی‌های ادامه‌دار و تجمع اعتراضی در لار

هفت‌برکه: قطع چندباره و بی‌برنامه‌ی برق، صدای شهروندان لاری را در آورد. صبح چهارشنبه ۷ شهریور، عده‌ای از شهروندان لار با حضور در فرمانداری به قطع مکرر برق اعتراض کردند.

به گزارش هفت‌برکه، امروز فرماندار لارستان برای افتتاح طرح‌های هفته دولت در بخش بیرم حضور داشت و به جای او معاون سیاسی فرماندار و مدیر برق لارستان در جمع مردم صحبت کردند. مدیر برق لارستان در جمع معترضین بار دیگر تأکید کرد که قطعی برق در لارستان به‌ تصمیم و اراده مدیران محلی نیست و کمبود برق یک مشکلِ سراسری است.

به گزارش آفتاب لارستان، حضور اعتراضی شهروندان در فرمانداری ویژه لارستان پیش از ظهر به اتمام رسید اما قرار است نمایندگان این جمع، عصر با فرماندار لارستان نشست داشته باشند.

در اجتماع امروز، حاضرین طوماری اعتراضی خطاب به متولیان امر در استان و کشور نوشتند. مدیران دولتی وعده پیگیری موضوع و انعکاس نارضایتی مردم را دادند و مدیر اداره برق لارستان اعلام کرد حتی‌الامکان زمان خاموشی‌ها کمتر و جدولِ زمان‌بندی قطع برق را منتشر کند.

نخل لارستان در گزارشی ویدیویی با تعدادی از معترضین گفتگو کرد و صفحه اینستاگرام ایران اینترنشنال نیز صحنه‌هایی از این تجمع را پوشش داد.

جالب این که امروز چهارشنبه، شهر لار بر خلاف روزهای گذشته شاهد خاموشی نبوده است اما در شهر گراش خاموشی‌ها همچنان ادامه دارد و تا ساعت ۱۸:۳۰ عصر برخی محلات یک ساعت و نیم و بیشتر محلات تا سه ساعت قطعی برق را تحمل کردند.

 

خروج از نسخه موبایل