نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

خیرین به کمک دولت آمدند، افتتاح پنج طرح با حضور معاون استاندارد 

هفت‌برکه: پایگاه اورژانس، درمانگاه، جاده و مدرسه در چهار روستای شهرستان گراش و یک طرح خصوصی کشاورزی با حضور معاون عمرانی استاندار فارس در گراش افتتاح شد. 

به گزارش هفت‌برکه دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ به مناسبت هفته‌ی دولت مسئولین شهرستان روز تقریبا شلوغی را پشت سر گذاشتند. گراش میزبان محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با هیات همراه به بهانه‌ی افتتاحیه‌های پروژه‌های شهرستان بود و ۵ پروژه در شهرستان گراش افتتاح شد. در میانه راه علاالدین بروجردی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز به جمع مسئولین اضافه شد. بیشتر این پروژه‌ها خیرساز یا به شکل صورت مشارکتی بود.

پایگاه اورژانس خلیلی دو ساله ساخته شد
‌‌‌‌‌

به گزارش وبدا گراش صبح امروز؛ دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ به مناسبت هفته‌ی دولت با حضور دکتر رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس و هیات همراه، محمود طاهرزاده فرماندار گراش، مهندس مهدی حلیمی شهردار گراش، دکتر مهدی محسن‌زاده رئیس مجموعه‌ی علوم پزشکی گراش و دیگر مسئولین شهرستانی پایگاه اورزانس جاده‌ای خلیلی افتتاح شد.

کلنگ‌زنی اورژانس خلیلی در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ زمین زده شد و پس از دو سال ساخت آن به پایان رسید. در تفاهم‌نامه خیر با دانشکده علوم پزشکی، ساخت این پایگاه با خیر و تجهیز آن با دانشکده علوم پزشکی گراش بوده است.

دکتر مهدی محسن‌زاده رئیس دانشکده‌ی علوم پزشکی در آیین افتتاحیه‌ی پایگاه اورژانس جاده‌ای خلیلی گفت: «این پایگاه اورژانس به همت دو تن از خیرین گراشی و مردم شریف روستای خلیلی، در زمینی به مساحت ۵۷۱ مترمربع و زیر بنای ۲۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان ساخته شده است که از این مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان توسط مردم روستای خلیلی و مابقی مبلغ توسط دو تن از خیرین گراشی حاج غلام مسلمانی و مرحومه حاجیه رقیه غلامی و تجهیزات آن نیز از سوی علوم پزشکی گراش تامین شده است.»

‌‌
محسن‌زاده در ادامه گفت: «با راه‌اندازی پایگاه اورژانس جاده‌ای خلیلی به کد ۹۵۵ و استقرار نیروهای اورژانس و آمبولانس در این پایگاه، مردم روستای خلیلی و اطراف آن از خدمات اورژانس ۱۱۵ بهره‌مند شدند.»

 

ساختمان جدید درمانگاه فداغ

هفت‌برکه: ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت امام حسین (ع) فداغ در چهارمین روز از هفته‌ی دولت سال ۱۴۰۳ با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.


به گزارش وبدا گراش صبح امروز؛ دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ به مناسبت هفته‌ی دولت با حضور دکتر رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس و هیات همراه، محمود طاهرزاده فرماندار گراش، مهندس مهدی حلیمی شهردار گراش، دکتر مهدی محسن‌زاده رئیس مجموعه‌ی علوم پزشکی گراش و دیگر مسئولین شهرستانی بعد از افتتاح پایگاه اورژانس جاده‌ای خلیلی، مرکز خدمات جامع سلامت (درمانگاه) در فداغ افتتاح شد.

دکتر مهدی محسن‌زاده رییس علوم ‌پزشکی‌ گراش در آیین افتتاحیه‌ی این مرکز گفت: «این مرکز در ضلغ غربی مرکز خدمات جامع سلامت فعلی و با توجه به فرسوده بودن ساختمان قدیمی در زمینی به مساحت ۴۷۱ متر مربع ساخته شده است.»

محسن‌زاده ادامه داد: «برای ساخت این مرکز مبلغ ۷ میلیارد و‌ ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که تمامی آن از اعتبارات دولتی تامین شده است.»

کلنگ‌زنی مرکز خدمات جامع سلامت فداغ در بهمن ۱۴۰۱ به مناسبت پروژه‌های دهه‌ی فجر همان سال با حضور مسئولین شهرستانی در راستای طرح محرومیت زدایی با اعتبارات دولتی انجام شده بود  و در نهایت از امروز دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

مدرسه دیگری به نام سعادت، این بار در روستای کنار زیارت

دانش‌آموزان روستای کنار زیارت شهرستان گراش، سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ را در مدرسه نوساز شروع خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی آ.پ گراش، آیین افتتاحیه آموزشگاه خیرساز سیده‌صولت سعادت، ظهر ۵ شهریور ۱۴۰۳، با حضور دکتر رضایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، دکتر بروجردی، نماینده مردم و مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

دکتر فرجی، مدیر آموزش و پرورش گراش:
این آموزشگاه با زیربنای ۴۰۰ متر مربع با همت خیریه صولت عنیبه شهرستان گراش به اتمام رسیده و با نام «سیده‌صولت سعادت» نامگذاری شده است.
این آموزشگاه سه کلاسه، به صورت چندپایه و مختلط فعالیت خود را آغازخواهد کرد. بالغ بر ۴ میلیارد تومان هزینه‌ی ساخت این بنای آموزشی بوده است.
تجهیزات این آموزشگاه از جمله میز، صندلی و وسایل سرمایشی و گرمایشی از طرف اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان فارس آماده شده است.

این خبر تکمیل می‌شود …

خروج از نسخه موبایل