نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

شیروانی، از هلال احمر گراش تا پرسپولیس تهران

هفت‌برکه: عرفان شیروانی که فوتبالش را از تیم جوانان هلال احمر گراش شروع کرد، با قراردادی سه‌ساله به پرسپولیس پیوست.

ابوالحسن غلامی، سرمربی جوانان هلال احمر، در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «عرفان شیروانی را که اصالتا اهل مردوشت بود، در اولین فصل حضور ما در لیگ برتر، یعنی فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰، در تست‌ها پذیرفتیم. بعد از یک فصل که برای ما بازی کرد، به باشگاه ایمان سبز منتقل شد. بعد هم به تیم بزرگسالان شهر راز شیراز پیوست و اکنون با پرسپولیس قرارداد بسته است.»

غلامی در مورد خصوصیات این بازیکن می‌گوید: «او بازیکن بسیار پرتلاشی بود. اتفاقا در زمان شیوع کرونا بود، ولی ایشان آنقدر پیگیر و متعهد بود که حتی در دوران مرخصی بازیکنان هم در گراش ماند و به صورت انفرادی تمرین می‌کرد. همزمان هم اینجا کار پیدا کرده و سر کار می‌رفت. ایشان تمام توان و تلاش و تمرکزش را گذاشته بود که به هدفش برسد.»

سرمربی هلال احمر در ادامه گفت: «او در تست‌ها به عنوان هافبک وسط خودش را معرفی کرد ولی ارزیابی فنی ما نشان داد که او برای دفاع کنار مناسب است. در ادامه فوتبالش هم در همین پست بازی کرد و موفق بود.

غلامی در انتها می‌گوید: «این تنها بازیکنی نیست که از هلال احمر به سطح‌های بالاتر رفته است. مثلا امسال دو بازیکن ما به تیم نفت و گاز گچساران در دسته یک بزرگسالان رفته‌اند و یک بازیکن به فجر سپاسی. پارسال هم دو بازیکن به فجر سپاسی دادیم. چند مورد هم به خاطر خدمت سربازی و یا متاسفانه به خاطر مشاوره‌های اشتباهی که از دوستانشان یا افراد مختلف دریافت می‌کنند، به سطوح بالاتر نرسیدند و حتی فرصت حضور در تیم‌های لیگ برتری را از دست دادند.»

سرمربی هلال احمر در انتها لیستی از استعدادهای شکوفاشده در باشگاه هلال احمر گراش را اعلام می‌کند: ابوالفضل کوهی، استقلال خوزستان لیگ برتر بزرگسال؛ علی زاهدی، پارس جنوبی جم دسته اول بزرگسال؛ عرفان شیروانی، پرسپولیس تهران لیگ برتر بزرگسال؛ امین رستمی، استقلال تهران لیگ برتر بزرگسال؛ محمد علی‌نژاد، نفت و گاز گچساران دسته اول بزرگسال؛ حسین انصاری، نفت و گاز گچساران دسته اول بزرگسال؛ آرین کریم‌پور، فجر شهید سپاسی دسته اول بزرگسال؛ علی رجائی مقدم، فجر شهید سپاسی دسته اول بزرگسال؛ امیرحسین رحمانیان، شهر راز شیراز دسته اول بزرگسال. به گفته غلامی، این موفقیت‌ها ثمره زحمات مدیر عامل زحمتکش و کادرفنی و مربیان بی‌ادعا و پرتلاش باشگاه هلال احمر گراش است.

 

خروج از نسخه موبایل