نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

هلال احمری‌ها پای صندوق رای

هفت‌برکه: با رای ۹۳۹ نفر از داوطلبان، جوانان و امدادگران گراش، اعضای جدید شورای اجرایی هلال‌احمر گراش انتخاب شدند.
Helalahmar 5
با رای هلال‌احمری‌ها جعفر یوسفی، سعید جعفری، اسماعیل بلبلی و مهدی جوشن به عنوان اعضای جدید شورای اجرایی هلال‌احمر گراش انتخاب شدند و دکتر محمدرضا تاج‌بخش هم به عنوان بازرس این شورا انتخاب شد. جعفر یوسفی و سعید جعفری با کسب بیشترین آرا، دو نماینده‌ی گراش در شورای اجرایی استان هستند.

محمد شکاری رئیس هلال‌احمر گراش در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «انتخابات مجامع هلال احمر هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود که در دوره‌ی قبل دکتر محمدرضا تاجبخش، دکتر مهدی محسن‌زاده، دکتر مرتضی فتحی و دکتر ناصر دلخوش و معصومه بیواره اعضا شورای اجرایی شهرستان گراش بودند و دکتر ناصر دلخوش نماینده‌ی شهرستان گراش در شورای استان بود.»

شکاری ادامه داد: «از هر شهرستان دو نماینده که بیشترین رای را کسب کرده باشد به شورای اجرایی استان معرفی می‌شود و بعد تعدادی از نمایندگان شورای اجرایی استان به شورای عالی کشور می‌رسند. در این شورا از بین اعضا دو تا سه نفر برای ریاست جمعیت کل کشور نامزد می‌شوند که انتخاب آن به عهده‌ی رئیس جمهور است. رئیس جمعیت هلال احمر کل کشور هم مدیران عامل و روئسای شعب جمعیت هلال احمر را مشخص می‌کند.»

شکاری: «هلال احمر یک سازمان مردمی، خیریه‌ای و عام المنفعه است و دولتی نیست و تحت نظر سازمان صلیب سرخ و هلال احمر جهانی است.»

‌شکاری در پایان از اعضای قبلی شورا اجرایی جمعیت هلال‌احمر شهرستان گراش و همچنین تمام کسانی که در این دوره از انتخابات شرکت کرده‌ بودند، تشکر و قدردانی کرد.

خروج از نسخه موبایل