نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

راه حمید رایگان در مجمع‌القرآن ادامه دارد

هفت برکه: دهمین همایش زنده یاد حمید رایگان و اختتامیه هفتمین دوره طرح قرآنی تسنیم در سالن شوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع القرآن، دهمین همایش زنده یاد حمید رایگان و اختتامیه هفتمین دوره طرح قرآنی تسنیم با حضور مسئولین و مردم قرآن دوست در سالن شوری آموزش و پرورش برگزار شد.

هفتمین طرح قرآنی تسنیم با حضور ۶۵ پسر و ۳۵ دختر در گراش و ۴۶ دختر در فیروزآباد برگزار شد. در این طرح قرآنی، قرآن آموزان در یک ماه تابستان، موفق به حفظ یک جزء از قرآن کریم می‌شوند.

در ابتدای مراسم، حجت الاسلام بصیری، مسئول موسسه مجمع القرآن ضمن خوش آمدگویی، گزارشی از اجرای هفتمین دوره طرح قرآنی تسنیم ارائه کرد. در ادامه محمدمهدی سالمی، نابغه هفت ساله قرآنی از شادگان استان خوزستان، به همراه خواهرش ریحانه سالمی به اجرای برنامه حفظ پرداختند.

محمدمهدی سالمی با حضور در طرح حفظ تلفنی مجمع القرآن و زیر نظر اساتید این موسسه از جمله مهران دارابی، موفق به حفظ کل قرآن کریم شد و در سن شش سالگی موفق به اخذ مدرک لیسانس علوم قرآنی شد و ریحانه سالمی نیز با شرکت در طرح حفظ تلفنی، تاکنون موفق به حفظ بیست جزء قرآن کریم شده است.

ابوالفضل حسین‌زاده و زهرا پرچمی که در طرح قرآنی تسنیم امسال حضور داشتند و موفق به حفظ جزء سی شدند، به اجرای برنامه حفظ خود پرداختند. در پایان مراسم از حافظان، قاریان و قرآن آموزان شرکت کننده در طرح قرآنی تسنیم تقدیر به عمل آمد.

قرائت قرآن توسط قاری نوجوان، ابوالفضل حسینی‌فرد، اجرای تلاوت قرآن توسط محمد باقرپور و پخش کلیپ فعالیت‌های طرح تسنیم از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این همایش بود.

 

خروج از نسخه موبایل