نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

تغییر فرمان در پلیس راهور: نگهداری به جای مرادی

هفت برکه: سرهنگ محسن مرادی، پس از سه سال ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی گراش، سکان مدیریت راهور را به سرهنگ علی نگهداری سپرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش:دوشنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۳، سرهنگ علی نگهداری، طی حکمی از سوی سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده فراجا استان فارس، به عنوان رییس پلیس راهور گراش منصوب شد.

سرهنگ علی نگهداری، فرمانده جدید پلیس راهور گراش اهل فیروزآباد بیش از ۲۰ سال سابقه دارد. او پیش از این به مدت پنج سال رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان فراشبند بوده است و ریاست پلیس راهور بندر جاسک و جانشین پلیس راهور لارستان از دیگر مسئولیت‌هایی است که در کارنامه‌ی خدمات او دیده می‌شود.

در این مراسم تودیع و معارفه، از زحمات سه ساله سرهنگ محسن مرادی، رییس سابق پلیس راهور گراش قدردانی شد. او نیز در ادامه به عنوان رئیس پلیس راهور در شهرستان فراشبند خدمت خواهد کرد.

فرماندار گراش در آیین معارفه و تکریم رئیس جدید و قدیم راهنمایی و رانندگی این شهرستان با بیان اینکه کاهش حوادث رانندگی در گرو فرهنگ‌سازی است، اظهار داشت:«لازمه کاهش حوادث رانندگی در فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی نسبت به مقررات است که باید در این ارتباط بر تلاش‌ها افزوده شود.»

محمود طاهرزاده با تاکید بر اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای جلوگیری از تصادفات و تلفات ضروری و لازم است، افزود:«گسترش فعالیت‌های فرهنگی بهترین و موثرترین راه برای ارتقای فرهنگ ترافیک است و هر چه در این مقوله کار شود کم است و باید در سال‌جاری با همت و همراهی بیشتر ارتقا یابد.»

وی با بیان اینکه باید تمامی دستگاه‌ها و اعضای شورای ترافیک، راهنمایی و رانندگی را در انجام ماموریت‌های خود یاری دهند، اضافه کرد:«امنیت ترافیکی از جمله دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی است که شهروندان با آن مواجه هستند و اعضای شورای ترافیک و پلیس راهور به عنوان خدمتگزار باید برای کاهش مشکلات مردم در این بخش تلاش کنند.»

طاهرزاده در راستای کاهش تصادفات درون شهری، از دستگاه‌های مسئول عضو شورای ترافیک و پلیس راهور خواست نسبت به آرام‌سازی و روان‌سازی ترافیک سطح شهر به خصوص خیابان امام خمینی (ره)اقدام کنند.

فرماندار گراش با قدردانی از خدمات پلیس راهور و مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان در سه سال گذشته، خاطر نشان ساخت:«اقدامات خوبی در حوزه راهنمایی و رانندگی در سطح شهرستان اتفاق افتاده است که قابل تقدیر و تشکر است.»

وی افزود:«کاهش تلفات رانندگی و کنترل ترافیک برای ما در طول این سه سال بسیار ارزشمند است.»

فرمانده انتظامی گراش نیز در ابتدای این مراسم با قدردانی از خدمات سه سال اخیر پلیس راهور شهرستان گفت:«خدمت کردن به مردم یک توفیق و نعمت الهی است، شکرگزار هستیم که توفیق پوشیدن لباس مقدس سربازی نصیب ما شده است.»

وی با اشاره به خدمات پلیس در ماه محرم و عزاداری‌های مردم، افزود:«امنیت امروز کشور ما مرهون حضور مردم و حمایت‌های آنها از نظام اسلامی تحت رهبری مقام معظم رهبری است.»

سرهنگ کریمی کمبود نیروی انسانی را یکی از مشکلات پلس راهور عنوان کرد و افزود:«کاهش تصادفات، روانسازی ترافیک و حضور به موقع در مواقع حوادث رانندگی عملکرد مثبت پلیس راهور بود که قابل قدرانی و تقدیر است.»

وی با تقدیر از سرهنگ مرادی، رئیس پیشین و تبریک به سرهنگ نگهداری رئیس جدید راهور، شماره‌گذاری وتعویض پلاک خودرو ارائه خدمات و صدور گواهینامه یکی از خدمات ارزشمند پلیس راهور در طول سه سال گذشته در شهرستان گراش عنوان کرد.

سرهنگ محسن مرادی، رئیس پیشین پلیس راهور گراش با ارائه گزارشی از عملکرد خود از تعامل و همکاری مجموعه مدیران شهرستان تقدیر کرد و افزود:«در مدت سه سال بهره فراوانی از آموزه‌های انسانی و اخلاقی مردم ولایت‌مدار و مسئولین شهرستان نصیبم شده است و صمیمانه درخواست دارم به خاطر کاستی‌ها، مجموعه پلیس راهور را ببخشند و حلال کنند.

همچنین سرهنگ علی نگهداری، رئیس جدید پلیس راهور گراش نیز گفت:«توسعه فرهنگ ترافیک و برخورد با رانندگی هنجار شکن و اجرای قرانین رانندگی، عمده کار پلیس راهور است که تلاش می‌کنیم با استفاده از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان در کنار سایر مسئولین اجرایی کنیم.»

در این مراسم رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر گراش، رئیس پلیس راهور لارستان، خیرین امنیت‌ساز و جمعی از همکاران پلیس و ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان حضور داشتند.

polic rahvar 1
خروج از نسخه موبایل