نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

برای نخستین بار، یک پینگ‌پنگ‌باز گراشی به مسابقات خارج از کشور می‌رود

هفت‌برکه : محمد سبحان یحیایی پینگ‌پنگ باز ۱۵ ساله گراشی بعد از موفقیت در مسابقات کشوری راهی مسابقات آزاد کشور اردن می‌شود. این نخستین حضور یک پینگ‌پنگ‌باز گراشی در مسابقات خارج از کشور است.

مهدی یحیایی رییس هیات تنیس روی میز گراش به هفت‌برکه گفت: «مسابقات آزاد هزار امتیازی اردن یکم تا پنجم مرداد ۱۴۰۳ زیر نظر فدراسیون جهانی برای ورود به رنگینگ جهانی برگزار می‌شود. در مسابقات کانتندر اردن بازیکنان در چهار رده سنی ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ برای ورود به جدول جهانی رقابت می‌کنند. محمدسبحان یحیایی  یکی از ۵ بازیکن تیم ملی است و در دو رده سنی ۱۵ و ۱۷ سال حضور خواهد داشت.»

مهدی یحیایی گفت: «این نخستین اعزام یک بازیکن تنیس روی میز گراش به مسابقات خارج از کشور است که نشانه پیشرفت قابل ملاحظه بازیکنان ما در سال‌ها اخیر است. امیدواریم این اعزام آغاز راه رسیدن محمد سبحان و دیگر بازیکنان تنیس روی میز گراش به تیم ملی باشد. البته این اعزام بدون کمک و همکاری همشهریان عزیز ممکن نمی‌شد.»

یحیایی نحوه انتخاب برای حضور در این مسابقات گفت: «بازیکنان حاضر در دسته برتر تنیس روی میز کشور با تشخیص مربیان تیم ملی اجازه حضور در مسابقات کانتندر را پیدا می‌کنند. در صورت موفقیت در این مسابقات بازیکنان بدون شرکت در مسابقات مقدماتی و استانی وارد جدول انتخابی تیم ملی می‌شوند. مسابقات انتخابی تیم ملی فروردین ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد.»

محمد سبحان یحیایی ۸ سال است که به صورت حرفه‌ای در ورزش تنیس روی میز فعالیت می‌کند و چندین مقام منطقه‌ای و کشوری در رده‌های سنی  هوپس، نوجوانان و جوانان را در کارنامه دارد. آخرین مقام محمد سبحان راهیابی به جمع هشت بازیکن برتر رده جوانان در بهمن ۱۴۰۲ و راه‌یابی به اردوی تیم ملی بود.

 

 

 

خروج از نسخه موبایل