نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

رای دادن خانوادگی گراشی‌ها، از تلویزیون پخش زنده می‌شود

14030408 Entekhabat H.A 14

هفت‌برکه: پس از جشن رای اولی‌ها در دور اول انتخابات، این بار رای دادن خانواده‌های گراشی‌ در قالب برنامه «سه نسل آرمانی» از تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش هفت‌برکه، با ابتکار دفتر خبرگزاری صدا و سیما در گراش، ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳، در دور دوم انتخابات ریاست‌ جمهوری، پدربزرگ/مادربزرگ، پدر/مادر و پسر/دختر و نوه‌ها با هم پای صندوق رأی می‌آیند. حضور سه نسل پای صندوق رأی قرار است از آنتن زنده سیمای شبکه فارس پخش شود.

محمدحسن نام‌آور، خبرنگار صدا و سیما، گفت: «پس از برگزاری موفق و استقبال رأی‌اولی‌ها و صدا و سیمای مرکز فارس از جشن «نسل آرمانی» در هفته گذشته، ما ایده‌ی جدیدی را برای پخش در روز انتخابات به صدا و سیما ارائه داده‌ایم. برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، «پدربزرگ، پدر و پسر» و «مادربزرگ، مادر و دختر» در کنار همدیگر رأی خود را در شعبه حسینیه چهارده معصوم علیهم السلام به صندوق خواهند انداخت.»

خبرنگار صدا و سیما در گراش گفت: «از طائفه‌های ۱۵، ۲۰، ۳۰ و ۴۰ نفری، شامل پدربزرگ، مادربزرگ، فرزندان و نوه‌ها تقاضا داریم که با هم در شعبه حسینیه چهارده معصوم علیهم السلام رای بدهند تا جشن خوب و بزرگی شکل بگیرد. عکاسان هم در حسینیه هستند تا حضور طائفه‌ها و پدربزرگ‌ها و ‌نوه‌ها را ثبت کند.»

نام‌آور ادامه داد: «با صحبتی که با سیمای شبکه فارس انجام شده، «پدربزرگ، پدر و پسر» و «مادربزرگ، مادر و دختر» می‌توانند در دو نوبت از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲  یا ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز انتخابات در شعبه حسینیه چهارده معصوم علیهم السلام حاضر شوند. این حضور به صورت زنده ان‌شاالله از شبکه فارس پخش خواهد شد.»

وی افزود: «اجازه‌ی برگزاری این جشن را از فرماندار گرفته‌ایم و با فرماندار و مسئولان شعبه حسینیه هماهنگی‌های لازم انجام شده است که شرایط برای این جشن آماده باشد. از همه‌ی افراد و خانواده‌‌های واجد شرایط که سه نسل «پدربزرگ، پدر و پسر» و «مادربزرگ، مادر و دختر» هستند، دعوت می‌کنیم از در نوبت صبح یا عصر در حسینیه حضور داشته باشند تا هم جشن، پرشور برگزار شود و هم رأی خود را در حسینیه به صندوق بیندازند.»

نام آور اضافه نمود: «این کار گروهی تنها از دست یک نفر برنمی‌آید و همانطور که هفته گذشته همایش رأی اولی‌ها برگزار شد و همه گروه‌ها از جمله امام جمعه محترم، فرمانداری، ادارات مختلف، گروه فرهنگی رسانه‌ای حنین، پایگاه مقاومت فاطمه الزهرا، هیئت امنا حسینیه، رسانه‌های محلی و دیگران همکاری داشتند، این جمعه هم ان شاالله همه پای کار هستند تا یک برنامه خوب تولید شود.»

خروج از نسخه موبایل