نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

دیدار شیفتگان خدمت با امام جمعه و حاج آقا معصومی

روز شنبه یازدهم خرداد، اعضای ائتلاف شیفتگان خدمت با همراهی جمعی از معتمدین شهر به جهت کسب اجازه برای حضور و شرکت در چهارمین انتخابات شورای اسلامی شهر، با حجت الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی، امام جمعه گراش، و حجت الاسلام و المسلمین سید عباس معصومی دیدار داشتند.

در دیدار با امام جمعه که ساعت ۱۲ ظهر در محل دفتر ایشان انجام شد، اعضای ائتلاف معرفی شدند، و اظهار شد که آنها از اقشار مختلف اجتماعی با تخصص‌های مختلف ولی رویکردی هم‌سان هستند. بعد از آن، تقاضای نامزدها برای ارائه اندرزها، نکته‌ها و نصایح امام جمعه مطرح شد. حجت الاسلام حسینی نیز با استقبال از این حرکت، اظهار امیدواری کرد که انتخابات شورا منشا برکات زیادی برای شهر و شهرستان باشد.

شنبه‌شب ساعت ۲۱ نیز در دیدار با حاج آقا معصومی، معرفی کاندیداها، سطح تحصیلات هر کدام از آنها، به همراه مرور ریشه‌ی خانوادگی و اصالت هر کدام از آنها صورت گرفت. در این جلسه نیز صحبت‌های مشفقانه‌ی حاج آقا معصومی و فضای دوستانه جلسه، محیطی صمیمی به وجود آورده بود.

«شیفتگان خدمت» نام اولین ائتلاف نامزدهای شورای چهارم متشکل از هفت نفر شامل: علی‌اصغر لطافت، محمدعلی شامحمدی، ابراهیم شیروان، مرتضی وقارفرد، سعید وقارفرد، مهدی صمیمی و عبدالحسین محیایی است. مسئولیت ستاد این ائتلاف را حسین عباسپور به عهده گرفته است.

گریشنا آمادگی دارد با ورود به فضای انتخاباتی اخبار مربوط به نامزدهای گوناگون و فعالیت‌های آن‌ها را پوشش دهد.

 

خروج از نسخه موبایل