نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

تغییر روسای سه اتحادیه صنفی گراش

هفت‌برکه: با برگزاری انتخابات سه اتحادیه دیگر، انتخابات ۹ اتحادیه صنفی شهرستان گراش به پایان رسید. روسای  ۱۰ اتحادیه صنفی ترکیب اتاق اصناف گراش را تشکیل می‌دهند. 

به گزارش هفت‌برکه با برگزاری انتخابات، رییس و اعضای هیات مدیره سه اتحادیه صنفی «نانوایان، قنادان و چلوکبابی‌ها»، «خرازان» و «مصالح فروشان، لوازم بهداشتی ساختمان و ابزار و یراق» معرفی شدند. ابراهیم مهرابی در اتحادیه‌ی «نانوایان، قنادان و چلوکبابان»، رحمت افشار در اتحادیه‌ی «خرازان» و سعید چترآبگون در اتحادیه‌ی «مصالح فروشان، لوازم بهداشتی ساختمان و ابزار و یراق» به ریاست رسیدند.

اسماعیل بلبلی، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گراش در گفتگو با هفت‌برکه، گفت: «انتخابات اتحادیه‌های صنفی هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود. از ۱۰ اتحادیه شهرستان، مهلت قانونی۹ اتحادیه به پایان رسیده بود که تاکنون انتخابات نه اتحادیه به صورت کاملا الکترونیک از سال ۱۴۰۲ تا امسال در اداره‌ی صمت برگزار شده است.»



انتخابات اتحادیه‌های «درودگران و فلزکاران»، «خواربارفروشان»، «آرایشگران زنانه و پیرایشگران مردانه و لوازم خانگی»، «تعمیرکاران موتور سیکلت، اتومبیل و لوازم‌ یدکی»، «لوله و اتصالات و تعمیرات الکترونیکی» و «اتحادیه لوازم التحریر، مشاورین‌املاک و تعمیرات موبایل» در سال ۱۴۰۲ برگزار شد و انتخابات سه اتحادیه‌ی «نانوایان، قنادان و چلوکبابان»، «خرازان» و «مصالح فروشان، لوازم بهداشتی ساختمان و ابزار و یراق» در خردادماه امسال برگزار شده است.

اسماعیل بلبلی رئیس اداره صمت گراش گفت: «انتخابات اتحادیه‌‌ی «نانوایان، قنادان و چلوکبابی‌ها» در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد. پس از پایان رأی گیری در جلسه‌ی هماهنگی که با اعضای منتخب گرفته شد، ابراهیم مهرابی به عنوان رئیس، عبدالمهدی تراب‌پوران نائب‌رئیس اول، حاج یعقوب صادقی نائب‌رئیس دوم، رهرا زمانی گراشی دبیر و حسن امینی خزانه‌دار انتخاب شدند، قاسم جنگجو هم به عنوان بازرس این اتحادیه انتخاب شد.»

آهنعلی حسین‌شیری در دو دوره گذشته ریاست اتحادیه نانوایان گراش را بر عهده داشت و امکان ثبت‌نام مجدد را نداشت.



وی افزود: «انتخابات اتحادیه‌‌ی «خرازان» هم در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد. پس از رأی گیری در جلسه‌ی هماهنگی که با اعضای منتخب گرفته شد، رحمت افشار به عنوان رئیس، محمد شکوهی نائب‌رئیس اول، یونس نوزوزی نائب‌رئیس دوم، غلامعباس خوشاب دبیر و یوسف شکوه خزانه‌دار انتخاب شدند. عبدالمهدی وفایی‌فرد هم به عنوان بازرس این اتحادیه انتخاب شد.»

پیش از این حسین فولادی دو دوره رییس اتحادیه خرازان گراش بود.

بلبلی از دیگر انتخابات اتحادیه‌‌هایی که در خرداد امسال برگزار شد، گفت: «انتخابات اتحادیه‌ی «مصالح فروشان، لوازم بهداشتی ساختمان و ابزار و یراق» هم در ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد. پس از رأی گیری در جلسه‌ی هماهنگی که با اعضای منتخب گرفته شد، سعید چترآبگون به عنوان رئیس، علی‌اکبر کارگر نائب رئیس اول، عباس بهزادی نائب رئیس دوم، سعید انصاری دبیر و داوود شمسی خزانه‌دار انتخاب شدند. سعید آذرکیش هم به عنوان بازرس این اتحادیه انتخاب شد.»

‌آخرین اتحادیه‌ای که مهلت قانونی آن امسال تمام می‌شود، اتحادیه‌ی «پوشاک» است که انتخابات آن در نیمه‌ی دوم سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. تا در نهایت ترکیب ۱۰ اتحادیه صنفی گراش نهایی شود.

اتاق اصناف گراش ۵ عضو دارد که در مردادماه امسال انتخابات میان دوره‌ای اتاق اصناف گراش برای جایگزین شدن ۳ عضوی که دوره آنان به پایان رسیده است، برگزار می‌شود.با پایان دوره حسین فولادی در سمت رییس اتاق اصناف گراش، مهدی باقرپور از سمت نایب رییسی به ریاست اتاق اصناف گراش رسید.

‌‌

خروج از نسخه موبایل