نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

۶۳ نامزد برای انتخابات شوراهای روستایی گراش

Rahmani02

 در انتخابات شوراهای روستایی شهرستان گراش ۶۳ نامزد به رقابت می‌پردازند.

عبدالرحیم رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گراش، از آمادگی کامل بخش مرکزی گراش برای برگزاری انتخابات ۲۴ خرداد خبر داد و اظهار داشت: مراحل اجرای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مانند سایر نقاط کشور با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی و دقت نظر ویژه در بخش مرکزی شهرستان گراش طی می‌شود.

وی افزود: از ابتدای فرآیند شروع کار، هیئت اجرایی این بخش به ریاست بخشدار تشکیل شده و تاکنون در چند جلسه در حدود ۱۰۰ نفرساعت کار مداوم مراحل انجام کار را پشت سر گذاشته‌ایم.

رحمانی بیان داشت: در بخش مرکزی ۶۵ داوطلب برای انتخابات شوراها ثبت‌نام کرده‌اند که دو نفر از داوطلبان تاکنون انصراف داده و در حال حاضر ۶۳ نفر به عنوان نامزدهای انتخابات شوراهای روستایی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بخشدار مرکزی گراش گفت: تعداد شعب روستایی اخذ رای ۱۰ شعبه تعیین شده که از این تعداد ۹ شعبه ثابت و یک شعبه به صورت سیار نسبت به اخذ رای مردم اقدام می‌کنند و حدود ۲۰۰ نفر در بخش مرکزی کار اجرایی انتخابات را انجام می‌دهند.

وی در پایان عنوان کرد: مردم ولایتمدار روستاهای بخش مرکزی گراش نیز دوشادوش سایر مردم میهن اسلامی در خلق حماسه سیاسی، ۲۴ خرداد ماه جاری بار دیگر با شهیدان انقلاب و امام شهیدان پیمان می‌بندند و با پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب و با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای، مشت محکمی را بر دهان آمریکای جهانخوار و طرفداران آنان می‌زنند.

خروج از نسخه موبایل