نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

۵۰۰ صفحه‌ کارنامه‌ی حسین‌زاده در مجلس یازدهم منتشر شد

هفت‌برکه: چهار سال نمایندگی حسین‌زاده در مجلس شورای اسلامی در قالب ۴ کتابچه سالانه منتشر شد. این کتابچه‌ها از فعالیت‌های ملی تا اقدامات توسعه‌ای ۵ شهرستان جنوبی لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم را شامل می‌شود.

در دوره نمایندگی حسین‌زاده روابط عمومی فعالی داشت و خبرهای او به صورت مداوم از کانال‌های نماینده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. مهندس حسین‌زاده در این مدت سه نشست خبری با خبرنگاران منطقه و دو گفتگوی اختصاصی با هفت‌برکه داشت. دفتر نماینده با پایان دوره نمایندگی در ۷ خردادماه کارنامه حسین‌زاده را یکجا منتشر کرد تا هم معیاری برای ارزیابی او باشد و هم نمایندگان بعدی جنوب فارس از مسیرهای رفته و فعالیت‌های انجام شده مطلع باشند. 

در بخش نخست هر کتاب فعالیت‌های ملی (پارلمانی و نظارتی) نمایندگان و مهندس حسین‌زاده شرح داده شده و در ادامه خلاصه اقدامات انجام شده برای هر شهرستان در فصل‌های مجزایی آمده است. بخش پایانی هر کتاب نیز گزارش تصویری است.

به گزارش روابط عمومی، نماینده مردم جنوب فارس در مجلس یازدهم در مقدمه کتاب اجلاسیه سال چهارم نوشته است: شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم ظرفیت‌های بسیاری برای رشد و ترقی دارند اما باید زیرساخت‌های اساسی برای مردم بزرگ این شهرستان‌ها فراهم آید تا آن هدف بزرگ محقق شود. در طول این چهار سال علی‌رغم سختی‌ها و کمبودهای بسیاری که به خصوص در بخش اعتبارات وجود داشت، تمام تلاش‌مان را انجام دادیم تا شاخص‌ها در حوزه‌های راه، انرژی، آب و برق، ارتباطات، بهداشت و درمان، ورزش، فرهنگ و… ارتقا یابد.

مهمترین اقدامات مهندس حسین‌زاده در چهار سال نمایندگی که در این کتاب‌ها آمده، عبارتند از: تداوم و تکمیل ساخت جاده‌های مختلف، اختصاص ردیف بودجه برای ساخت راه، راه‌آهن و مراکز آموزشی و بهداشتی، بهسازی معابر ده‌ها روستا، ساخت و تکمیل ده‌ها زمین و سالن ورزشی، آغاز انقلاب انرژی‌محور در جنوب‌فارس، تکمیل گازرسانی به جنوب فارس، ارتقای سیاسی جویم و شهرها و روستاها، تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، توسعه دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش و تکمیل‌ها ده‌ها طرح فرهنگی و هنری.

مهندس حسین‌زاده با انتشار این گزارش عملکرد در پایان دوره نمایندگی در مجلس یازدهم شورای اسلامی از همراهی مردم بزرگ و شریف شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم تجلیل و از همکاری مسئولان و معتمدان این شهرستان‌ها نیز قدردانی کرد.

کتابچه‌ها را می‌توانید از گوگل درایو دریافت کنید.

 

فایل را می‌توانید یک جا از این نشانی نیز دریافت کنید: https://zaya.io/241kd

 

 

خروج از نسخه موبایل