نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

پایان هشتمین آفتاب با یاد شهدای خدمت

هفت‌برکه: دهمین دوره همایش هشتمین آفتاب گراش در آخرین شب با حضور مسئولین و شهروندان با یاد رییس‌جمهور و  شهدای خدمتگزار برگزار شد. 
‌‌
آخرین شب از همایش هشتمین آفتاب دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه‌ی ابوالفضل (ع) گراش برگزار شد. این در حالی بود که روز گذشته هلی‌کوپتر حامل رئیس جمهور جناب آیت الله رئیسی و همراهانشان در آن بودند، در مسیر خدمت در ورزقان دچار سانحه شد و همگی به فیض شهادت نائل آمدند.

بعد از برپایی مراسمی در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) این دومین برنامه یادبود شهدای خدمت در شهرستان گراش بود. در شب‌های بعد نیز نهادی مختلفی برگزاری برنامه یادبود را در برنامه دارند. 
‌‌
شروع برنامه با محفل انس با قرآن بود که قاریان گراشی؛ مجتبی فردفانی و عبدالرضا ابراهیمی در دومین حضورشان در شب‌های مهمانی همایش هشتمین آفتاب ۱۰ به روی صحنه رفتند. احمدرضا خودکامه اجرای شب اختتامیه‌ی برنامه را به عهده داشت.

دختر نقاش و هنرمند نوجوان گراشی در گوشه‌ای از حیاط حسینیه با بوم نقاشی و قلم‌‌مو با کشیدن گنبد طلای حرم امام رضا (ع) رفع دلتنگی می‌کرد.

محمد نعیمی استاد و مدرس دانشگاه امام حسین (ع) تهران هم در این برنامه با نوای گرمش مردم را برای لحظاتی با خودش همراه کرد. سخنران بعدی سرهنگ وحید ستاری فرمانده ناحیه‌ی مقاومت سپاه بود و چند دقیقه‌ای برای مردم صحبت کرد.

کاروان زیر سایه‌ی خورشید در دومین شب حضورشان با پرچم متبرک حرم باز هم با مردم همراه شدند و چایخانه‌ی موقت‌ در کنار در ورودی خواهران حسینیه‌ی ابولفضل (ع) پذیرای عاشقان دورافتاده از حرم امام رئوف برپا بود.

شب آخر هشتمین آفتاب را از دریچه دوربین هادی افشار ببینید:

 

عکس‌های محمود ورزی 

خروج از نسخه موبایل