نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

تنفس در هوای کتاب،همزمان با نمایشگاه کتاب تهران

Ketab 01 1

هفت‌برکه: در حالی که نمایشگاه کتاب این روزها در حال برگزاری است، اگر فرصت رفتن به نمایشگاه کتاب تهران را ندارید بد نیست سری به سالن اسدنژاد در بلوار کوثر بزنید شاید بخشی از سبد خرید کتاب شما پر شود.

عقیلی مسئول نمایشگاه می‌گوید: فروشگاه کتابستون در مجتمع نگین لارستان بزرگترین کتابفروشی در منطقه‌ی جنوب استان فارس است. تخفیفات در این نمایشگاه از ۵ درصد شروع شده و تا ۵۰ درصد نیز ادامه دارد، البته لازم به ذکر است که بعضی از کتاب‌ها هم با قیمت قبل به فروش می‌رسند.
‌‌
این نمایشگاه فقط تا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برپاست. در نوبت صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۳:۳۰ ظهر و در نوبت عصر از ساعت ۱۷ تا ۲۲:۳۰ می‌توانید برای خرید کتاب به نمایشگاه مراجعه کنید.

این نمایشگاه را فروشگاه کتابستون با همکاری آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش برگزار می‌کند. عقیلی مسئول این نمایشگاه می‌گوید: «متاسفانه استقبالی از سمت مدارس نداشتیم با این که دو بار نامه‌نگاری شده، حتی یک مدرسه یک کلاسش را برای بازدید نیاورده است و این خیلی خیلی در روند فروش ما تاثیر داشته است.» البته همزمانی نمایشگاه با پایان سال تحصیلی و امتحانات مدارس هم قطعا در عدم استقبال مدارس موثر بوده است.

عقیلی در مورد تبلیغات برای نمایشگاه می گوید: «ما با تبلیغات در پیج‌های مختلف و پیج خودمان که بیشتر لاری‌ها و گراشی‌ها آن را دارند تبلیغات گذاشتیم و تنها مشتری‌هایی که برای ما می‌آیند از تبلیغات اینستاگرامی است. ما توقع خیلی بیشتر از اینها را داشتیم.»

مسئول نمایشگاه کتاب گراش می‌گوید: «خوشحال می‌شوم که در این چند روز آخر از این فضا و نمایشگاه و کار فرهنگی ما حمایت کنند.» شما هم اگر برای فصل تابستان به دنبال کتاب مناسب به ویژه برای کودکان خود هستید تا ۳۱ اردیبهشت بیشتر فرصت ندارد.

خروج از نسخه موبایل