نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

خط انتقال آب به روستاهای بخش مرکزی ترمیم شد

هفت‌برکه: با اعلام شکستگی خط انتقال آب به روستاهای بخش مرکزی شهرستان گراش در روز جمعه، ۱۷ فروردین، عملیات ترمیم آن امروز یکشنبه ۱۹ فروردین به اتمام رسید. با ترمیم این خط انتقال، روند آبرسانی به ساکنین روستاهای بخش مرکزی شهرستان گراش شامل فداغ، کنگ و ریشه، لب‌‌اشکن، محمدزینا، بشیرآباد، و حسین آباد به حالت عادی بازگشت.

به گزارش روابط عمومی آبفا گراش، عملیات ترمیم خط انتقال آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان گراش که می‌توانست بیشتر از ۴۸ ساعت بطول بیانجامد در کمتر از ۲۴ ساعت ترمیم شد. به دنبال شکستگی خط انتقال آبرسانی به روستا‌های بخش مرکزی شهرستان گراش در شامگاه جمعه ۱۷ فروردین ماه،  عملیات ترمیم آن از صبح روز شنبه ۱۸ فروردین ماه آغاز شد.

سعید علیپور، مدیر امور آبفا گراش، گفت: «این شکستگی در حد فاصل روستای کنگ و ریشه اتفاق افتاد. با توجه به اینکه شکستگی در عرض جاده اتفاق افتاده بود، تعویض لوله و عبور آن از عرض جاده بسبار زمانبر بود. لذا با توجه به اهمیت آبرسانی به ساکنین روستاهای بخش مرکزی، پرسنل بهره‌برداری و اتفاقات این امور تا پاسی از نیمه‌شب به صورت بی‌وقفه مشغول ترمیم آن بودند.»

گفتنی است که آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان گراش توسط سه حلقه چاه واقع در عمادشهر لارستان با خط انتقالی به طول ۶۸ کیلومتر صورت می‌پذیرد.

 

 

خروج از نسخه موبایل