نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

سه روز تا انتخابات: خروج تدریجی نامزدهای سایه

هفت‌برکه: با رسیدن به پایان مهلت انصراف، به تدریج نامزدهای سایه به نفع نامزد اصلی مورد نظر کنار می‌کشند تا ترکیب اصلی برای رقابت مجلس دوازدهم واضح‌تر شود. هفت‌برکه سه روز مانده به انتخابات خبرهای انتخاباتی را مرور می‌کند:

۱-  ساعت ۸ صبح سه‌شنبه ۸ اسفند آخرین مهلت اعلام انصراف از نامزدی است. طبق قانون انتخابات نامزدها تا ۷۲ ساعت قبل از شروع رای‌گیری برای انصراف مهلت دارند. سه‌شنبه مشخص می‌شود که نام کدام نامزدها برای رای‌آوری کنار صندوق نصب خواهد شد.

۲- به نظر می‌رسد تبلیغات تلویزیونی که امسال برای نخستین بار برنامه‌ریزی شده بود بازتاب چندانی در افکار عمومی نداشته است. از میان ۲۷ نامزد انتخابات تنها ۵ نامزد ناصر اسماعیلی، علیرضا شاهرخیان، علاالدین بروجردی، علی اصغر بامداد و قاسم فرسوده تبلیغات تلویزیونی دارند و تنها ۳ نفر در مناظره انتخاباتی حضور پیدا کرده‌اند.

۳- به گزارش صدای صحرا، مهدی دژآباد از نامزدهایی که در روزهای پایانی بررسی صلاحیت‌ها، تایید شد. فعالیت تبلیغاتی برای انتخابات مجلس را روز یکشنبه با سخنرانی در زادگاه خود و مسجد قباد عمادشهر آغاز کرد. دژآباد ساکن گراش است و در گراش نیز ستاد دارد.

۴- صحبت‌نیوز با انتشار یک ویدیو از انصراف ارسلان سلیمانی از نامزدهای شهر لار به نفع علاالدین بروجردی خبر داد. سلیمانی هفتمین نامزدی است که با اعلام حمایت از بروجردی انصراف می‌دهد. پیش‌تر محمود عسکرپور، جمشید حق‌شناس، عباس اسماعیلی، داریوش سپاده، جمشید آگاه و حسین پرویز به نفع بروجردی انصراف داده بودند.

۵- با راه‌اندازی ستاد مهران عسکری در گراش، تعداد ستادهای انتخاباتی نامزدها در شهر گراش به پنج ستاد رسید. ستاد عسکری در یکی از مغازه‌های ساختمان مسجد صاحب‌الزمان(عج) قرار دارد و فرهاد ابراهیم‌پور نویسنده و مدیر سایت ستاره‌های اوز مسئول این ستاد است.

۶- از میان سه نامزد بخش بیرم علیرضا شاهرخیان به عنوان نامزد اصلی فعالیت دارد. فردا پس از پایان مهلت انصراف، هفت‌برکه از فضای انتخاباتی و اجماع در بیرم گزارش خواهد داد.

۷- سید عباس جهانبانی که سابقه نامزدی انتخابات مجلس هفتم و چند دوره دیگر را دارد مسئولیت ستاد قاسم فرسوده در گراش را بر عهده گرفته است. اجتماع تبلیغاتی اصلی فرسوده در گراش سه‌شنبه شب ساعت ۲۰:۳۰ در حسینیه چهارده معصوم(ع) گراش برگزار می‌شود.

خروج از نسخه موبایل