نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

ارسال هندوانه اوز به امارات و عراق

گریشنا: صادرات هندوانه و طالبی به عراق و امارات متحده عربی ۴۰۰ تن هندوانه و ۵۰ تن طالبی محصول سد بهارستان اوز به کشورهای عراق و امارات متحده عربی صادر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان اوز، موسس سد بهارستان اوز صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال محصولات جالیزی سد بهارستان به دلیل وجود بارندگی‌های مطلوب از نظر کیفی و کمی بسیار خوب بوده و توانسته‌ایم تاکنون ۶۰ تن هندوانه به اربیل عراق و ۵۰ تن نیز به کشور امارات متحده عربی و ۳۰ تن به شهر تهران بارگیری و ارسال کنیم.

ابراهیم جام‌گوهری افزود: محصولات هندوانه سد بهارستان اوز بسیار خوب و از نظر کیفی در سطح بسیار بالا است، به نحوی که هندوانه به وزن بالای ۲۵ کیلوگرم نیز به دست آمده است. جام‌گوهری با بیان اینکه هندوانه و طالبی کشت شده در سد بهارستان از تخم اصیل اصلاح شده گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال افزون بر ۴۰۰ تن هندوانه و ۵۰ تن طالبی به کشورهای امارات متحده عربی و عراق و تهران صادر شود. این تولیدکننده ادامه داد: علاوه بر هندوانه و طالبی در مزارع سد بهارستان که به منطقه مرغزار معروف است محصولات گوجه فرنگی، خیارسبز، کدو، انواع سبزی، بادمجان و پیاز نیز کشت و برداشت شده است.

 وی در پایان ابراز داشت: سال آینده کاشت انگور را در دستور کار داریم و به لطف پروردگار محصولات آتی هندوانه و طالبی با نصب برچسب سد بهارستان اوز و بسته‌بندی مدرن وارد بازارهای داخلی و خارجی می‌شود.

خروج از نسخه موبایل