نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

خبرگردی ۱۳ اذر ۱۴۰۲ : سیگار قاچاق، دانشجویان آتش‌نشان و چند خبر دیگر …

هفت‌برکه #خبرگردی هشتگ تازه هفت‌برکه است که ظهر هر روز منتشر می‌شود.
🔍 در خبرگردی، روزانه چند خبر کوتاه را از گراش و شهرستان‌های همجوار با هم مرور می‌کنیم.


‌‌‌
۱️⃣فرماندار گراش : مدیران مصوبات سفر استاندار را پیگیری کنند.
طاهرزاده در جلسه‌ی ۱۳ آذر ۱۴۰۲ گفت:«ره‌آورد سفر استاندار فارس به گراش در مجموع ۳۰ مصوبه شامل ۲۳ مصوبه سفر دور اول و ۶ مصوبه سفر دور دوم که با پیشرفت ۶۵ درصدی در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، اشتغال‌زایی، اقتصادی و فرهنگی بوده است؛ زیرا که آمدن استاندار نقش مهمی در محرومیت زدایی این منطقه دارد.»
☑️ فرمانداری گراش

۲️⃣ دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در لارستان
▫️در مراسمی با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، سعید دزواره به عنوان رئیس جدید دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه لارستان معرفی شد.
👨🏻‍💼دزواره گفت :« سعی می‌کنیم تمام خدمات کنسولی شامل امور گذرنامه، روادید (ویزا)، برگ عبور، وکالت‌نامه‌ها، صدور اولین شناسنامه، ثبت ازدواج، ثبت طلاق، ثبت فوتی، امور دانشجویی و دانش‌آموزی و… را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه دهیم.»
☑️فارس نیوز

۳️⃣ ۲ میلیون نخ سیگار قاچاق
🚬 سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف ۶ دستگاه سواری شوتی حامل ۲ میلیون نخ سیگار قاچاق به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان از انواع سیگار خارجی در لارستان خبر داد. رانندگان خودروها بعد از تعقیب و گریز با پلیس فرار کردند.
☑️پلیس فارس

۴️⃣ آموزش آتش‌نشانی
🔥آموزش اطفای حریق در دانشگاه آزاد اسلامی گراش در روز ۱۲ آذر ۱۴۰۲ برگزار شد.
▫️هدف از برگزاری این آموزش بالا بردن آگاهی دانشجوها در زمینه مدیریت بحران و شناسایی انواع حریق، خاموش‌کننده‌ها و نحوه اطفا حریق به صورت تئوری و عملی در مورد آتش‌سوزی، راهکارهای مقابله و اطفاء حریق بود.
☑️ شهرداری گراش
‌‌‌
۵️⃣بازدید سرزده شهردار گراش از کشتارگاه دام
🥩شهردار به همراه رئیس محیط زیست و کارشناس شهرداری سرزده از کشتارگاه دام گراش بازدید کرد. در این دیدار شهردار از نحوه ارائه گوشت سالم و بهداشتی مورد تأیید دامپزشکی و همچنین از نحوه خدمات رسانی این کشتارگاه به مردم ابراز رضایت کرد.
‌☑️شهرداری گراش


۶️⃣ مسابقات کشوری بدمینتون
🏸مسابقات بدمینتون سطح سه کشور با حضور ۱۴۵ بازیکن از ۱۸ استان کشور به میزبانی لارستان برگزار شد و ۱۰ آذرماه با برتری ورزشکاران تهران پایان رفت. ۹ نفر بازیکن و یک داور لارستان نیز در این رقابت‌ها شرکت داشتند. قرار است مسابقات سطح ۳ بانوان نیز در لار برگزار شود.
☑️ایرنا

۷️⃣کارگاه آموزشی قضایی در لار
کارگاه آموزشی چالش‌های قانون مجازات اسلامی در حوزه حدود قصاص و دیات در لار برگزار می‌شود. دکتر عبدلیان‌پور رییس گراشی مرکز وکلای قوه قضایی یکی از مدرسان این دوره است.
⏰زمان : سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ _ ساعت ۸ الی ۱۱ صبح
🏢مکان : سالن همایش برج علم و فناوری لار

 

خروج از نسخه موبایل