نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

جشنی برای چیکلیا در روز جهانی کودک

هفت برکه: گروه پاییز با برگزاری جشن «چیکلیا» در روز میلاد پیامبر(ص) به استقبال روز جهانی کودک رفت.

به گزارش هفت برکه عصر سه‌شنبه، یازدهم مهر ماه، جشن «چیکلیا»ب باحضور خردسالان، کودکان و دانش‌آموزان در سینما فرهنگ گراش برگزار شد.

فاطمه ابراهیمی، مدیر گروه پاییز با اشاره به این که ویژه برنامه چیکلیا همزمان با میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) به روی صحنه رفت، گفت:«این برنامه، ویژه رده سنی پنج تا دوازده سال بود. ترانه‌های شاد و موسیقی زنده، مسابقه و یک آیتم نمایشی، حرکات ورزشی نینجا و نمایش طنز مدرسه‌ای از برنامه‌های چیکلیا بود که مورد استقبال بچه‌ها قرار گرفت.»

او در ادامه گفت:«ما از سه ماه قبل با اعضای این گروه دور هم جمع شدیم و تصمیم گرفتیم برای بچه‌ها یک کار جذاب و شاد آماده کنیم. و خوشحالیم که تلاشمان جواب داد و سالن چیزی بیش از ظرفیتش پر شد. از اداره فرهنگ و ارشاد هم بی نهایت ممنونم که از هیچ تلاشی دریغ نکرد و همراه ما بود. و من از تک تک بچه‌های گروهم ممنونم که بدون هیچ چشمداشتی پا به پای من و گروه خودشان بودند . امیدوارم این گروه یک روزی به جایی که لیاقتش را دارد، برسد.»

ابراهیمی با بیان این که اسپانسر مالی این برنامه مجموعه غذایی حاتم بود، گفت:«بی‌نهایت از آقای محمد جواد محمدی به دلیل این حمایت ممنونم. ما برای آینده قطعا برنامه‌های خوبی داریم. گروه پاییز علاوه بر حوزه کودک در حوزه نمایش‌های دفاع مقدس و شهدا نیز کار می‌کند و تصمیم داریم یک نمایش در حوزه‌ی شهدا نیز در اردیبهشت سال آینده به روی صحنه ببریم که تمرین و مقدمات آماده شدن این نمایش را امسال از آبان ماه امسال آغاز می‌کنیم.»

او در پایان می‌گوید:«گروه پاییز از علاقه‌مندان در هر دو حوزه کودک و بزرگسال نیروی با اخلاق و با استعداد می‌پذیرد.»

 

jashn kodak 1402 6

 

 

خروج از نسخه موبایل