نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

گاز، آبفا و بهزستی سه اداره برگزیده گراش

هفت‌برکه: در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی که برای معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر شهرستان‌ها برگزار می‌شود؛ سه اداره گاز، آبفا و بهزیستی گراش بیشترین برگزیده را داشتند. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش چهارشنبه ۲۹ شهریورماه با حضور وبیناری محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی فارس با معرفی دستگاه های اجرایی برتر شهرستان گراش به کار خود پایان داد.

در این جشنواره از محمد رضا ابراهیمی رئیس اداره گاز، سعید علیپور رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان و رضا سلیمانی رئیس اداره بهزیستی، عبدالحمید عالمی کارشناس مسئول برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گراش، خانم‌ ملکی کارشناس ارزیاب و خانم میرزاده کارشناس روابط عمومی اداره بهزیستی، ابوالفضل قاسمی کارشناس نصب انشعابات و توسعه شبکه اداره گاز و نادر پورغلام کارشناس روابط عمومی امور آب و فاضلاب گراش تجلیل شد.

دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در این مراسم ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره تمام شهدا، ایثارگران، جانبازان که در مسیر پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند گرامی داشت و گفت: دولت آیت الله رئیسی توجه ویژه ای به جوانان و مشارکت آنان در اکثر امور دارد؛ برای استفاده از همه ظرفیت ها به میدان آمده ایم تا در راستای ارتقای بهره وری، توسعه اقتصادی استان و رفع مشکلات و معضلات مردم گام برداریم.

استاندار فارس با اشاره به اینکه فرآیند اجرایی جشنواره شهید رجایی هشت ماه به طول انجامیده‌است، تصریح کرد: اعلام نتایج و معرفی افراد و دستگاه‌ها، به معنی لحاظ تمام جوانب و خدمات تمام دستگاه ها نیست؛ تصمیمات براساس مستندات ارائه شده از سوی دستگاه ها اتخاذ شده است.

وی ضمن قدردانی از تمام مجموعه های اداری استان، اذعان داشت: در سال گذشته، فراز و نشیب های متعددی بر استان فارس گذشته است که تلاش، همت، پشتکار، فداکاری و حسن نیت شما باعث شده، مجموعه استان در بسیاری از امور در مسیر خوبی قرار گیرد.

محمود طاهرزاده فرماندار گراش نیز در جلسه شورای اداری گفت: دستگاه‌های که توانستند درصد بالایی از شاخص‌ها را کسب کنند مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی افزود: کسانی که در جشنواره شهید رجایی تجلیل می‌شوند به عنوان شخص مورد تجلیل قرار نمی‌گیرند بلکه نماینده دستگاه هستند و به نمایندگی از آن دستگاه لوح سپاس دریافت می‌کنند.

طاهرزاده بیان کرد: چه بسا دستگاهی می‌توانست در میان برگزیدگان جشنواره باشد اما به دلیل کوتاهی خودشان کاری از پیش نبردند که امیدواریم با اقدامات خوب در سال‌ جاری در میان برترین‌ها قرار گیرند.

خروج از نسخه موبایل