نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

درخشش دختران دونده گراش در استان

هفت برکه: دختران دونده گراشی مقام پنجم تیمی شهرستان‌ها را از بین ۱۴ تیم استان از آن خود کردند. ورزشکاران گراشی مقام سوم تیمی رده سنی ۱۳۹۰ و مقام سوم تیمی رده سنی ۱۳۹۱ استانی را نیز به دست آوردند.

به گزارش روابط عمومی هیات دو و میدانی، ۲۶ مردادماه مسابقات دو و میدانی استانی خردسالان به میزبانی شهرستان استهبان برگزار و نفرات برتر شناخته شدند. 

ورزشکاران از دوازه شهرستان استان فارس در قالب ۱۴ تیم در این مسابقات حضور داشتند و در چهار رده سنی (۱۳۸۹،۹۰،۹۱،۹۲) در ماده‌های (دو ۶۰ متر با مانع، دو ۱۰۰ متر، دو ۶۰۰ و ۸۰۰ متر، پرش طول و پرتاب وزنه با هم رقابت کردند. نوره نظامی به عنوان مربی و خانم زمانی به عنوان سرپرست این تیم اعزامی را همراهی می‌کرد.

نوره نظامی با تاکید روی این موضوع که این مسابقات در چهار رده سنی به صورت جداگانه برگزار شد، گفت: «در این مسابقات در هر رده سنی بین ۲۵ تا ۳۰ نفر و در مجموع حدود ۱۲۰ ورزشکار شرکت کرده بودند. ما با دو تیم در رده‌های سنی ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ حضور داشتیم که در هر دو رده موفق به کسب دو مقام سوم تیمی از بین ۱۴ تیم شدیم و در مجموع موفق به کسب مقام پنجم‌ استانی شدیم.» مربی تیم اعزامی گراش اعلام کرد در این مسابقات ۶ نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند و به سه نفر برتر لوح و مدال و جوایز نقدی اهدا شد.

نظامی در پایان دوندگان گراشی را معرفی و مقام‎‌هایی را که در رقابت با رقبای خود کسب کرده بودند عنوان کرد: «یاسمین قنبری، مقام دوم ۶۰ متر با دو مانع و چهارم پرتاب وزنه؛ زهرا قربانی، مقام دوم پرش طول و پنجم دو ۶۰۰ متر؛ سارا واحدی، مقام سوم پرش طول؛ ستایش عالمی، مقام سوم پرتاب وزنه؛ نسیم کارگر، مقام پنجم پرتاب وزنه و ششم پرش طول؛ آیدا رهروی، مقام ششم پرتاب وزنه؛ النا کارگر، مقام ششم دو ۶۰ متر با مانع؛ فاطمه آذربار، مقام ششم دو ۸۰۰ متر؛ و مهسا نادرپور مقام ششم دو ۶۰ متر با مانع را به دست آوردند.»

خروج از نسخه موبایل