نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

پوستر دانشجوی فداغی در کشور دوم شد

هفت‌برکه: مهدی شیردل دانشجوی فداغی دانشگاه فرهنگیان شیراز در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور، در رشته طراحی پوستر دوم شد.

مراسم اختتامیه جشنواره سی و هفتم قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور که از ۱۵ مردادماه آغاز شده بود، ۱۹ مرداد با حضور وزیر آموزش و پرورش، رئیس نهاد نمایندگی‌ مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و معاونین وزرای علوم و بهداشت در ارومیه برگزار شد و از نفرات برتر این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور با حضور نفرات اول هر رشته در بخش های مختلف از دانشگاه‌های فرهنگیان، وزارت علوم، پیام نور، آزاد، فنی و حرفه ای، علمی کاربردی و…از صبح روز ۱۶ مرداد با حضور بیش از ۱۳۰۰ شرکت‌کننده در رشته‌های مختلف آغاز شده و تا پنجشنبه ۱۹ مردادماه که مراسم اختتامیه این رویداد برگزار شد، ادامه داشت.

به گزارش فداغ نیوز در این مسابقات مهدی شیردل از فداغ به عنوان تنها نماینده استان فارس در رشته طراحی پوستر موفق به کسب مقام دوم کشوری شد.

مهدی شیردل دانشجوی ورودی ۱۳۹۹ رشته کارشناسی آموزش – مشاوره در دانشگاه فرهنگیان شیراز است و مقام اول کشوری طراحی پوستر در جشنواره قرآن و عترت سال ۱۴۰۰ و چندین جایزه دیگر طراحی پوستر و مقاله‌نویسی را در کارنامه دارد. 

 

خروج از نسخه موبایل