نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

پیگیری شکایت‌ها از زیرمیزی پزشکان

هفت‌برکه: دانشکده علوم پزشکی گراش از مردم خواست که از واریز وجه به حساب‌های شخصی پزشکان خودداری کنند. 

به گزارش وبداگراش، جلسه بررسی موضوع  «زیرمیزی پزشکان» دوم مرداد ۱۴۰۲ با حضور رییس دانشکده علوم پزشکی، معاون درمان، رییس بیمارستان، مدیران بازرسی، حراست و روابط عمومی علوم پزشکی، مدیر کلینیک مولی الموحدین (ع) و مسئول نظارت بر درمان برگزار شد. در این جلسه ضمن بررسی و پیگیری گزارش‌ها، بر اطلاع‌رسانی در فضای مجازی و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص عدم واریز وجه به حساب‌های شخصی پزشکان تاکید شد.

همچنین اولین جلسه کمیته رصد نارضایتی‌ها در علوم پزشکی نیز دوشنبه، دوم مردادماه با حضور رییس دانشکده علوم پزشکی برگزار شد.

مدیران حراست، بازرسی و روابط عمومی، عضو کمیته‌ی رصد نارضایتی علوم پزشکی گراش هستند که  پس از بازدیدهای میدانی و گزارش‌های تلفنی از جانب همکاران مجموعه علوم پزشکی و عموم مردم، در خصوص عدم رضایت از تمامی واحدها و بخش‌های علوم پزشکی، موارد را با حضور رییس دانشکده علوم پزشکی بررسی و پیگیری می کنند.

 

 

پرداخت کلیه هزینه‌ها تشخیص و درمان باید از طریق صندوق بیمارستان انجام شود. در صورت مواجه با هر گونه درخواست پرداخت وجه خارج از روال مذکور حتی در مطب شهروندان می‌توانند موارد را از طریق زیر پیگیری کنند. 

۱۹۰: سامانه ملی شکایات وزارت بهداشت

۰۷۱۵۲۴۵۱۲۱۷ : اداره نظارت معاونت درمان علوم پزشکی گراش 

۰۷۱۵۲۴۵۵۲۰۷ : دفتر نظام پزشکی شهرستان گراش 

اعلام شکایت در سایت دانشکده علوم پزشکی گراش 

خروج از نسخه موبایل