نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

جام نونهالان، در دست بچه‌های هلال‌احمر

هفت برکه: نونهالان هلال احمر گراش قهرمان مسابقات فوتبال زیر ۱۵ سال شهرستان گراش شد. 
helal ahmar
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گراش نیوز: هیات فوتبال شهرستان گراش در راستای برگزاری مسابقات رده پایه،این بار نوبت به نونهالان زیر ۱۵ سال رسید.
در این دوره از مسابقات تیم‌های هلال احمر، شهدا، شاهین، پرسپولیس نوین، ذوالفقار، نیولند، اتحاد و ستاره آبی حضور داشتند که به صورت دو گروه چهار تیمی در زمین چمن مصنوعی نارنج با هم به رقابت پرداختند. 
پس از انجام بازی‌های مرحله گروهی تیم‌های ستاره آبی و هلال احمر از گروه الف و تیم‌های پرسپولیس نوین و ذوالفقار از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. ذوالفقار با شکست دادن تیم خوب و یکدست ستاره آبی در ضربات پنالتی فینالیست شد و در دیگر دیدار تیم فوتبال هلال احمر در یک بازی پرگل تیم پرسپولیس نوین را در هم کوبید تا خود را به عنوان فینالیست معرفی نماید.
 در پایان تیم هلال احمر توانست با نتیجه پر گل ۸ بر ۱ تیم ذوالفقار را شکست دهد و فاتح این دوره از مسابقات شود. 
فرید شیرشمسی از تیم فوتبال هلال احمر عنوان بهترین دروازبان،همچنین دانیال عبدالهی دیگر بازیکن هلال احمری‌ها به عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات انتخاب شدند و در ادامه انتخاب بهترین‌ها،حسین فتحی از تیم پرسپولیس نوین با ۱۲ گل زده مقام آقای گلی را از آن خود کرد و حمید آگین از تیم ذوالفقار با بازی‌های خوبی که از خود به نمایش گذاشت عنوان پدیده این دوره لقب گرفت.
برای تیم هلال احمر فرید شیر شمسی، امیرعلی آذربادگان، مهدی فرجی، محمد باقر باقرزاده، امیر حسین قاسمی، ابوالفضل جاوید آزاد، مهرشاد (دانیال) عبدالهی، ارسلان فرجی، سیدامیر جهانبانی، حسین رهروی، عرفان رهروی عدنان بختیار، محمد کامیاب، امیرعلی محمدیان، حسن خدادادی، احمدرضا پرنیان به سرمربی‌گری حسین گنجی پا به میدان این دوره از رقابت‌ها گذاشتند. 
حسین گنجی سرمربی تیم زیر ۱۵ سال هلال احمر گراش گفت:«خدا را شاکریم که یکبار دیگر توانایی خودمان را به رخ حریفان کشیدیم و با اقتدار قهرمان شدیم؛ هدف ما از شرکت در این دوره از مسابقات، میدان دادن به بازیکنان نونهالان بود هر چند اکثر آن‌ها هنوز خستگی حضور در مسابقات نونهالان استان را در ساق‌هایشان به همراه داشتند و ان‌شاالله بتوانیم از این نونهالان شایسته در ترکیب تیم نوجوانان استفاده نماییم.»
وی از حمایت‌های اکبر خیلتاش، مدیر مدرسه فوتبال ذوالفقار و مسوول برگزاری مسابقات رده پایه هیات فوتبال شهرستان، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان، مدیر عامل باشگاه، هیات فوتبال گراش، داوران، عوامل کادر فنی و مربیان مدرسه فوتبال باشگاه هلال احمر تقدیر کرد. 
helal ahmar
خروج از نسخه موبایل