نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

آقا محسن بازنشسته شد

هفت‌برکه : سیدعبدالمحسن معصومی از کارکنان زحمت‌کش شهرداری گراش، بعد از سال‌ها خدمت در بیمارستان و شهرداری گراش در سن ۶۱ سالگی بازنشسته شد. 

به گزارش هفت‌برکه یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ آخرین روز کاری سید عبدالمحسن معصومی در شهرداری گراش بود. شهردار گراش و همکاری او در شهرداری با شیرینی و لوح سپاس از این کارمند قدیمی خداحافظ کردند.

«آقا محسن» متولد ۲۰ تیرماه ۱۳۴۱ در گراش است. او می‌گوید: «۴۷ سال کار و خدمت کرده‌ام که ۳۱ سال آن را حساب کرده‌اند. سال ۱۳۷۱ به عنوان راننده مینی‌بوس و آمبولانس وارد بیمارستان گراش شدم و از سال ۱۳۷۵ تا همین چند روز پیش کارمند شهرداری گراش بودم. می‌توانستم  به خاطر ایثارگری ۵ سال دیگر هم بمانم اما احساس کردم دیگر فایده‌ای ندارد و ول کردم.»

معصومی سمت‌های مختلفی در شهرداری گراش داشت و یک آدم همه کاره در شهرداری بود : «در شهردار در پست‌های راننده شهردار، نامه‌رسان، آتش‌نشان، مسئول کشتارگاه، مسئول آرامستان‌ها، دفتردار شهردار کار کرده‌ام. در دوره پنج شش شهردار دفتردار و راننده شهردار بودم.»

یکی از مسئولیت‌های سخت آقا محسن، رانندگی ماشین حمل جسد شهرداری گراش بوده است. معصومی می‌گوید: «از سال ۱۳۸۲ مسئولیت رانندگی آمبولانس و حمل جسد را به من سپردند. این کار همه کس نبود که اینجا دوام بیاورند. شب و روز نداشتیم و وقت و بی‌وقت و روز و شب باید برای حمل جسد از مرگ عادی تا اعدامی و خودکشی در جاده و خیابان بودیم.»

سید عبدالمحسن معصومی از نوحه‌خوانان و مداحان باسابقه گراش است. از او می‌پرسیم برنامه بعد از بازنشستگی او چیست؟ می‌گوید: «مدتی استراحت می‌کنم و بعد هم محرم و صفر نزدیک است که اگر زنده باشیم کار و مداحی داریم. بعد از آن هم خدا کریم است.»

سیدجواد معصومی فرزند آقا محسن راه او را در شهرداری ادامه خواهد داد و در حال حاضر مسئول آتش‌نشانی گراش است. اما مسئولیت امور متوفیان با چه کسی خواهد بود؟ آقا محسن می‌گوید: «این کار به حسین عباسپور سپرده شده است.»

 

 

خروج از نسخه موبایل