نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

کورس اسب‌ها در یادواره مرحوم حاج حسین قدسی

هفت برکه: مسابقات کورس یادواره مرحوم حاج حسین قدسی، با شرکت ۲۴ راس اسب از استان‌های جنوبی کشور، در میدان سوارکاری شهدای ده تن و شهید حاجی حسن زاده برگزار شد. 

به گزارش احمد نظامی، مسئول کمیته اجرایی مسابقه کورس: هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ به مناسبت عید سعید فطر، مسابقات کورس بهاره یادواره مرحوم حاج حسین قدسی، با شرکت ۲۴ راس اسب از استان‌های جنوبی کشور در چهار رده اسب‌های زیر ۴ سال، رده مبتدی، رده امتیازدار و رده قهرمانان، در میدان سوارکاری شهدای ده تن و شهید حاجی حسن زاده برگزار شد. 

در رده اسب‌های زیر ۴ سال، مقام اول به اسب پادشاه با سوارکاری امیر ارسلان آتشبار از شهرستان گراش، مقام دوم به اسب خاتون با سوارکاری مهدی نویدی از شهرستان گراش و مقام سوم به اسب آشیل با سوارکاری تیمور میرزایی از بخش ارد شهرستان گراش رسید.

در رده مبتدی مقام اول به اسب طوفان با سوارکاری حامد بهمن از شهرستان هرنگ، مقام دوم به اسب ژنرال با سوارکاری بنیامین نویدی از شهرستان گراش و مقام سوم به اسب باگروب با سوارکاری علیرضا افکارانی از شهرستان خنج رسید.

در رده امتیازدار، مقام اول به اسب رعد با سوارکاری فرشید شبتاری از شهرستان میناب، مقام دوم به اسب هیرو با سوارکاری امیر علی پاگیر از شهرستان گراش و مقام سوم به اسب سیلاب با سوارکاری محمد حسین خوشاب از شهرستان گراش رسید.

در رده قهرمانان، مقام اول به اسب اژدر با سوارکاری آریا محمودی از شهرستان بستک، مقام دوم به اسب رعد چاه مبارک با سوارکاری ابراهیم احمدزاده از بندر عسلویه و مقام سوم به اسب زلزله با سوارکاری محمد حسین خوشاب از شهرستان گراش رسید.

در پایان به مقام آوران حکم قهرمانی،جام قهرمانی، تندیس، مدال و وجه نقد اهدا شد. خانواده مرحوم حاج حسین قدسی خیر گراشی و علی اصغر قدسی، اسپانسر این مسابقه بودند. 

 

خروج از نسخه موبایل