نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

نونهالان هلال احمر و آیت کورده، قهرمان مسابقات زیر ۱۰ و ۱۲ سال دهه فجر

هفت‌برکه: تیم نونهالان هلال احمر گراش قهرمان مسابقات جام دهه فجر رده نونهالان زیر ۱۰ سال شد.

به گزارش حسن جبرالدینی، مدیر رسانه‌ای تیم هلال احمر گراش و به نقل از روابط عمومی مدرسه فوتبال ذوالفقار، یک دوره مسابقات نونهالان زیر ۱۰ سال با حضور نه تیم از منطقه شامل پرسپولیس لار، آیت کورده الف، آیت کورده ب، انصارالمهدی کورده الف، انصارالمهدی کورده ب، ذوالفقار گراش، خلیج‌فارس گراش، هلال احمر گراش، و ستاره آبی گراش به صورت متمرکز یک‌روزه در سالن‌های شهید مشتاقی و الزهرا(س) برگزار شد. پس از بازی‌های صبح، تیم‌های خلیج فارس و آیت کورده از گروه الف، و هلال احمر و ذوالفقار از گروه ب به نیمه نهایی صعود کردند.

در بازی‌های بعد از ظهر، تیم‌های ذوالفقار و هلال احمر با غلبه بر خلیج فارس و آیت کورده راهی فینال شدند. بازی فینال که با حضور ستاری، فرمانده ناحیه سپاه گراش؛ و فرجی، فرمانده حوزه مقاومت شهید بهادری؛ و امیرنژاد، مسئول تربیت بدنی ناحیه سپاه گراش؛ برگزار شد، یک بازی سراسر هیجان و زیبا بود. پس از اینکه بازی با نتیجه یک بر یک مساوی به ضربات پنالتی رفت تیم هلال احمر توانست با غلبه بر ذوالفقار به مقام قهرمانی این مسابقات برسد. تیم آیت کورده نیز با شکست خلیج فارس به مقام سومی این رقابت‌ها دست یافت.

تیم هلال احمر گراش را حسین سلطانی، امیرعلی وفایی‌فرد، امیرحسین آذرپادگان، احسان فتحی، محمد شهبازی، ابوالفضل واحدی، محمدرضا سعیدی، محمدحسن حسنی، حمیدرضا مظفرزادگان، امیرعلی قاسمی، حمیدرضا رضانیا، احسان هاشمی، امیرحسین ارژنده، ابوالفضل نقی‌زاده و عدنان نقی‌زاده تشکیل می‌دادن. مربیان این تیم نیز حسن جبرالدینی، حسین گنجی، میثم بزازی، و حسین جعفری بودند.

این مسابقات به همت تربیت بدنی ناحیه مقاومت سپاه گراش، پایگاه مقاومت حضرت صاحب الزمان(عج)، مدرسه فوتبال ذوالفقار و باشگاه فرهنگی ورزشی ستاره آبی برگزار شد.

 

نونهالان آیت کورده، قهرمان مسابقات جام دهه فجر

به گزارش روابط عمومی مدرسه فوتبال ذوالفقار، یک دوره مسابقات نونهالان زیر ۱۲ سال به همت تربیت بدنی ناحیه مقاومت سپاه گراش، پایگاه مقاومت حضرت صاحب الزمان(عج) و مدرسه فوتبال ذوالفقار با حضور ده تیم از سطح منطقه مسابقات به صورت متمرکز یک‌روزه در روز ۱۴ بهمن‌ماه در سالن‌های شهید مشتاقی و الزهرا(س) برگزار شد.

تیم‌های ذوالفقار، خلیج‌ فارس، هلال احمر، پرسپولیس نوین و ستاره آبی از گراش، تیم‌های پرسپولیس و امید قیصریه از لار،  و تیم‌های آیت الف و ب و انصارالمهدی از کورده در این رقابت‌ها حضور داشتند.

پس از بازی‌های صبح، تیم‌های ذوالفقار و خلیج ‌فارس از گروه الف و هلال احمر و آیت کورده الف از گروه ب به نیمه نهایی صعود کردند. در بازی‌های بعد از ظهر، تیم‌های آیت کورده و هلال احمر با غلبه بر ذوالفقار و خلیج فارس راهی فینال شدند.

بازی فینال که با حضور سروان فرجی، فرمانده حوزه مقاومت شهید بهادری، برگزار شد، با نتیجه مساوی به ضربات پنالتی رفت و در نهایت تیم آیت کورده توانست با غلبه بر هلال احمر به مقام قهرمانی این مسابقات برسد. تیم ذوالفقار نیز با شکست خلیج فارس، به مقام سومی این رقابت‌ها دست یافت.

خروج از نسخه موبایل