نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

پیست موتورسواری گراش استارت خورد

بعد از دو سال پیگیری کلنگ پیست موتورسواری گراش در زمینی در انتهای شهرک صنعتی به زمین زده شد.

به گزارش رویدادشهر، اولین پیست اتومبیل‌رانی و موتورکراس جنوب استان فارس، با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی ۱۹ فروردین کلنگ‌زنی شد.

این پیست در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار توسط بخش خصوصی و با همکاری اداره ورزش وجوانان شهرستان گراش در منطقه اناغ، و در انتهای شهرک صنعتی گراش احداث خواهد شد.

فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، فرمانده انتظامی و رئیس شورای اسلامی شهر گراش در صحبت‌های جداگانه‌ای خواستار تسریع در ایجاد این مجموعه ورزشی و خواهان ساخت آن مطابق با استاندارهای لازم شدند.

محمد بیضایی به همراه فرزندش علی بیضایی و برادرش مرتضی بیضایی سرمایه‌گذاران این طرح هستند. پیگیری آن‌ها برای راه‌اندازی این پیست از ابتدای سال ۱۳۹۰ آغاز شد. محمد بیضایی خرداد ۱۳۹۰ در مصاحبه با نشریه حمایت گراش گفت: هدف از تاسیس پیست راه‌اندازی مکانی برای سرگرم شدن  و آشنایی موتورسواران پرشمار شهر با جوانب ایمنی است.

قرار شده که طراحی پیست و همین‌طور مربی برای آموزش موتورسواران از اصفهان بیاید. بیضایی گفت در کشور پیست اصفهان از لحاظ کیفی بعد از پیست آزادی تهران است. با صحبت‌هایی که با پیمانکار اصفهانی داشته‌ایم کار طراحی و آماده سازی وسایل پیست بیست روز تا یک ماه زمان می‌برد.

بیضایی گفت با توجه به مجوز تاسیس باشگاه از طرف تربیت بدنی، باشگاه قادر به شماره‌‌گذاری و بیمه موتورسیکلت‌ها است. البته این موارد تنها برای استفاده در پیست ورزشی است.

خروج از نسخه موبایل