نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

رودخانه بندوشیخ به کوچه‌ها سرازیر شد

بارش شدید باران در نیمه‌های امشب باعث آب‌گرفتگی چند کوچه در خیابان بسیج شد.

خانم یوسفی از ساکنین کوچه ۲۱ خیابان بسیج می‌گوید: «آب‌گرفتگی در حدی بود که با ماشین هم به سختی می‌شد از کوچه رد شد، چون تا بالای لاستیک ماشین آب گرفته بود.» یکی از شاهدان محلی هم اضافه می‌کند: «یک ماشین ماسه که کنار خیابان خالی شده، به جدول آب سرازیر شده بود و آب‌گرفتگی جدول هم مزید بر علت شده بود.»

مهندس قائدی، شهردار گراش، همراه با اکیپی از عوامل شهرداری با حضور در محل در جهت رفع مشکل برآمدند. مهندس هاشمی، مسئول عمران شهرداری، در صحبت با خبرنگار گریشنا گفت: «چند نفر از باغ‌دارها برای جلوگیری از ورود آب باران به درون باغ‌هایشان اقدام به بستن راه آب کرده بودند که باعث منحرف شدن آب رودخانه‌ی بندوشیخ به کوچه‌ها شده بود. ولی الآن با استفاده از لودرهای شهرداری مشکل کوچه‌ها را موقتا برطرف کرده‌ایم.»

آب‌گرفتگی خیابان بسیج مشکلی دیرینه است. مهندس هاشمی در مصاحبه‌ای که در شماره ۵ روزنامه‌ی افسانه در خرداد ۹۱ منتشر شد گفته بود: «در گذشته در زیر خیابان بسیج سه شاخه آب بوده که به باغات قدیم آن محله می‌رفته است. یکی از شاخه‌ها در ساخت و سازهای خانه‌های آن طرف خیابان قبلا مسدود شده است، و برای تقسیم شدن آب در دو شاخه باقیمانده، مقداری از مسیر رودخانه بعد از خیابان بسیج هم باید دیواره گذاشته شود.»

خروج از نسخه موبایل