نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

عاشورای سوگواره‌ی عکس عاشورایی

sogvareh3

هفت‌برکه: دهمین دوره سوگواره عکس عاشورایی گراش با حضور ۲۱ عکاس به مدت پنج شب برگزار شد.

به گزارش هفت‌برکه پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ آیین آغازین دهمین سوگواره عکس عاشورایی گراش با حضور امام جمعه به عنوان رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان، تعدادی از مدیران شهرستان و هنرمندان در گالری اُ افتتاح شد. 

از بین ۲۶۵ عکس ارسالی ۲۹ تک عکس و یک مجموعه عکس برای نمایش انتخاب شده است. داوران سه عکس در بخش آزاد و سه عکس در بخش ویژه با موضوع علمدار را به عنوان آثار برگزیده معرفی خواهند کرد. 

در چهارشب برگزاری گروه‌های مختلفی از نمایشگاه بازدید کردند که از آرای آنان یک عکس به عنوان عکس منتخب بازدیدکنندگان انتخاب خواهد شد. 

سید محمد باقر بخشایش‌پور امام جمعه گراش بعد از بازدید از نمایشگاه در دفتر یادبود آن نوشت: «تلاش‌های انجام شده در نمایشگاه عکس عاشورایی بسیار قابل تقدیر است که از طریق رسانه‌ این حرکت ملی مذهبی و اعتقادی و فرهنگی ناب را به تصویر کشانید، در بازدید از نمایشگاه عشق و دلدادگی توام با توجه خاص و دقت به وضوح دیده شده که انشاالله بتوان در سنوات آتی به این نوع از برنامه‌های خلاقانه پیشرفت بیشتری داد.»

سجاد فتحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت : «برگزاری ده دوره سوگواره عکس نشان‌دهنده اصالت این برنامه است و این نمی‌شد به جز این که یک تیم قوی و حرفه‌ای پشت این کار باشند.»

دوشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۱ ساعت ۹ شب با برگزاری اختتامیه و معرفی برگزیدگان، دهمین سوگواره عکس عاشورایی گراش به پایان می‌رسد.

خروج از نسخه موبایل