نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

ملون و هندوانه‌های گراش در بازارهای روسیه و خلیج فارس

هفت‌برکه: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گراش از صادرات بیش از ۵۰۰ تن محصولات کشاورزی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گراش، حسن مرادی گفت: عمده این محصولات شامل هندوانه و ملون است که از شهرستان گراش به مقصد کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و همچنین روسیه صادر شده است.

مرادی با اشاره به این که محصولات صادراتی علاوه بر شکل و ظاهر خوب باید از کیفیت مناسبی نیز برخوردار باشند گفت: نظارت دقیق بر این مزارع و محصولات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به همین منظور مزارعی که کشت خود را برای صادرات در نظر دارند، از زمان کاشت تا برداشت زیر نظر مستقیم کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان قرار دارد.

مدیر جهاد کشاورزی گراش گفت: صادرات محصولات زراعی و باغی در تحقق درآمد ارزی مورد نیاز کشور و افرایش درآمد تولیدکنندگان و پایداری اقتصاد کشور نقش بسیار کلیدی دارد و تمام تلاش ما بر استانداردسازی، تولید محصولات سالم و باکیفیت، برندینگ و هویت بخشی به تولیدات، توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در محصولات زراعی و باغی خواهد بود.

ساریخان رمضانی، صادق رحیمی و غلامرضا روزگاران از جمله کشاورزانی هستند که محصولات تولیدی آنان کیفیت لازم برای صادارات را داشته است. بخش عمده این محصولات در بخش ارد تولید شده است. 

 

خروج از نسخه موبایل