نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

دختران کونگ‌فو با ۱۷ مدال از شیراز برگشتند

هفت برکه: تیم کونگ‌فو دختران گراش، به مقام اول مسابقات کونگ‌فو انتخابی کشوری رسید و راضیه بزله، به عنوان مربی نمونه انتخاب شد.

به گزارش هیات کونگ‌فو گراش ۲۳ و ۲۴ تیر ماه، ۱۹۰ کونگ‌فو‌کار استان فارس در مسابقات کونگ‌فو انتخاب کشوری در سالن ۲۲ بهمن شیراز با هم رقابت کردند. در این مسابقات تیم گراش با اعزام بیست نفر شرکت‌کننده توانست مقام اول تیمی را در این مسابقات از آن خود کند.

در این رقابت‌ها، فاطمه صلاحی، مریم شعوری، فاطمه بابا احمدی، ملیکا زارعی، زهرا آتشفشان، فاطمه سلطانی ،محدثه قادری و هانیه متین به مقام اول رسیدند و مدال طلا را به دست آوردند. فرناز پورشمسی، فاطمه محکمی، ساجده فزونی، راحیل آذری، یسنا فضلی، زهرا جمال خواه، حدیث قناعتیان و فاطمه تاج بخش مدال نقره را از آن خود کردند و  مدال برنز این رقابت به بیتا آراسته رسید. راضیه بزله، مربی‌گری کونگ فو‌کاران گراشی را برعهده دارد.

نفرات اول در مسابقات کونگ‌فو  انتخابی به مسابقه‌ی کشوری دعوت شدند و به تیم‌های برتر حکم، مدال و کاپ قهرمانی اهدا شد.

در پایان راضیه بزله، به عنوان مربی نمونه و زهرا جاویدی و دنیا مرادی به عنوان داور نمونه انتخاب شدند. راضیه بزله، ۱۸ سال به عنوان مربی تیم کونگ فو بانوان گراش فعالیت دارد. در این مسابقات تیم‌های از شهرهای ممسنی(۳ تیم)،قیروکارزین، سپیدان، استهبان، گراش، شیراز، مرودشت، قادرآباد،سیدان، حسن‌آباد و سیوند توانایی خود را محک زدند.

خروج از نسخه موبایل